بار ترافیکی سنگین در اکثر معابر پایتخت امروز 15 فروردین 1403


بار ترافیکی سنگین در اکثر معابر پایتخت امروز 15 فروردین 1403

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شروع بار ترافیکی در اکثر معابر پایتخت خبر داد.

بار ترافیکی سنگین در اکثر معابر پایتخت امروز 15 فروردین 1403

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران بودیم.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در مسیر آزادراه تهران به کرج و بالعکس بار ترافیکی شروع شده است.

سرهنگ شریفی گفت: در حال حاضر انتهای بار ترافیکی در بزرگراه همت – جنت آباد، آبشناسان - سردار جنگل، حکیم _ باکری است همچنین مسیر یادگار جنوب به شمال بدون مشکل بوده و ترافیک در محور زین الدین- صدف سنگین و شیخ فضل الله بعد از جناح نیمه سنگین و چمران به شمال تا مقطعی تا دور گرد فاطمی به دلیل خرابی خودرو سنگین گزارش می‌شود.

وی افزود: همچنین انتهای بار ترافیکی در بزرگراه امام علی (ع) به رسالت، بزرگراه کردستان – گمنام، بابایی – نیروی زمینی است، ترافیک در صیاد ورودی به بزرگراه شهید سلیمانی نیمه سنگین و در حال تردد و بزرگراه نواب نیز نهم دی نیز سنگین است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: همچنین ترافیک در مسیر خیابان آزادی محدوده شهیدان وجود دارد و شاهد تراکم ترافیک در این محدوده و البته بدون مشکل هستیم.

وی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی ها و برخورد با تخلفات سرعت و سبقت در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

سرهنگ شریفی گفت: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند که در مواقعی که دید کافی به جلو و اطراف را ندارند حتماً از چراغ روشن استفاده کنند و مراقب عابرین پیاده و ترددهای آنها در سطح معابر به ویژه بر روی خطوط عابر باشند. /مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستور جدید به سربازان اوکراینی: دست به بیل نزنید