طناب بازی چند مرد آرژانتینی با یک مار غول پیکر زنده!/ ویدئو


طناب بازی چند مرد آرژانتینی با یک مار غول پیکر زنده!/ ویدئو

چند مرد در آرژانتین با انتشار ویدیویی که در آن از یک مار به عنوان طناب استفاده می‌کنند، خشم کاربران در رسانه‌های اجتماعی را برانگیختند.

به گزارش وقت صبح، چند مرد در آرژانتین با انتشار ویدیویی که در آن از یک مار به عنوان طناب استفاده می‌کنند، خشم کاربران در رسانه‌های اجتماعی را برانگیختند. دو نفر از این مردان ناشناس، یک مار بوآی پیچنده (boa constrictor) عظیم‌الجثه را از گردن و دم گرفته‌اند، در حالی که نفر سوم در یک مسیر خاکی میان آن‌ها ایستاده است. آنها شروع به چرخاندن شدید مار می‌کنند تا فرد سوم بتواند از روی آن بپرد.

در حالی که این حیوان بی‌پناه مجبور است این رفتار را تحمل کند، صدای قهقهه‌های بلند هر سه نفر به اضافه فیلمبردار، شنیده می شود.

این شکنجه برای چند ثانیه ادامه می‌یابد تا اینکه فردی که از روی مار می پرد، پاهایش به مار بوآ گیر می‌کند و با خنده به زمین می‌افتد.

دهان مار کاملاً باز است، احتمالاً در تلاش برای گازگرفتن فردی که گردنش را محکم گرفته است.

کاربران شبکه های اجتماعی، این افراد را حیوان آزار خواندند.

یکی از این کاربران خشمگین نوشت: «در سر آنها چه می گذرد؟ این حیوان آزاری است.»

فرد دیگری نوشت: «و ما تعجب می‌کنیم که چرا مردان عمر کوتاه‌تری دارند.»

شخص دیگری با ناراحتی گفت: «چه احمق‌هایی هستند، نباید این کار را با یک حیوان انجام دهند.»

شخصی هم نوشت: «تنها پایان قابل قبول برای این ویدیو این است که مار بوآ همه آنها را ببلعد.»

نفر دیگری نتیجه گرفت: «این آزار است و اصلاً خنده‌دار نیست.»

این صحنه نشان‌دهنده رفتار بسیار زشت و غیر انسانی این گروه از افراد با یک موجود زنده و بی‌گناه است. استفاده از یک مار به عنوان طناب نه تنها خطرناک است، بلکه یک نمونه آشکار از حیوان آزاری محسوب می‌شود.

قهقهه زدن این افراد در حین انجام این کار وحشیانه، تنها بی‌رحمی و نادانی آنها را نشان می‌دهد. چنین رفتارهایی کاملاً غیرقابل قبول و غیراخلاقی است و بدون شک باید با برخوردهای قانونی جدی روبرو شود.

متأسفانه در بسیاری از نقاط جهان، هنوز آگاهی کافی در مورد حقوق حیوانات وجود ندارد. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی نسبت به چنین رفتارهای زشت و خطرناکی داشته باشند. با انتقاد و محکوم کردن این اعمال، جامعه می‌تواند فشار بیشتری بر مقامات قضایی وارد کند تا برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی اقدامات قاطع‌تری را انجام دهند.

منبع: روزیاتو

کد خبر : ۲۲۸۹۶۹
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا