بنچمارک‌های ناامیدکننده از تراشه A18 پرو اپل؛ ضعیف‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام


بنچمارک‌های ناامیدکننده از تراشه A18 پرو اپل؛ ضعیف‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام

به تازگی اطلاعات جدیدی از تراشه A18 Pro اپل به بیرون درز کرده است. ظاهراً عملکرد این تراشه که قرار است در نسخه پرو آیفون 16 مورد استفاده قرار گیرد مطابق انتظارات نبوده و در بنچمارک‌ها ضعیف‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 ظاهر شده است. همچنین جزئیات...

به تازگی اطلاعات جدیدی از تراشه A18 Pro اپل به بیرون درز کرده است. ظاهراً عملکرد این تراشه که قرار است در نسخه پرو آیفون 16 مورد استفاده قرار گیرد مطابق انتظارات نبوده و در بنچمارک‌ها ضعیف‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 ظاهر شده است. همچنین جزئیات بیشتری از پیکربندی تراشه جدید اپل به بیرون درز کرده است. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

در ماه‌های اخیر اخبار و شایعات فراوانی پیرامون عملکرد این تراشه‌ها و مقایسه آن‌ها با رقبای اندرویدی خود، چیپست‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام به گوش رسیده که جنبه‌های مختلف عملکرد این دو را بررسی کرده است.

تاکنون بنچمارک‌های مختلفی از این تراشه به بیرون درز کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده تراشه A18 Pro موفق به کسب امتیاز تک هسته‌ای 3570 و چند هسته‌ای 9310 شده که در مقایسه با تراشه A17 Pro به کار رفته در آیفون ۱۵ پرو از عملکرد بهتری برخوردار است.

اما نتایج بنچمارک‌های دیگر چنین امیدوارکننده نبوده و حاکی از ثبت امتیازات 2822 و 8571 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک بنچ بودند. این امتیازات فاصله بسیار اندکی نسبت به امتیازات تراشه A17 Pro داشته و بسیار کمتر از امتیازات احتمالی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا