بیانیه شورای عالی سازمان نظام پرستاری در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در سوریه


بیانیه شورای عالی سازمان نظام پرستاری در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در سوریه

شورای عالی سازمان نظام پرستاری با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، به مقام والای شهدای این حمله تروریستی ادای احترام کرد.

بیانیه شورای عالی سازمان نظام پرستاری در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در سوریه

به گزارش ایران اکونومیست، در بیانیه شورای عالی سازمان نظام پرستاری آمده است:« أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ . به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده رخصت [جهاد] داده شده است چرا که مورد ظلم قرار گرفته‏‌اند و البته خدا بر پیروزی آنان سخت تواناست.

اقدام جنایتکارانه رژیم نا مشروع صهیونیستی، در به شهادت رساندن سرداران رشید اسلام شهیدان زاهدی، حاجی رحیمی و پنج تن دیگر از پاسداران انقلاب اسلامی، علاوه بر اینکه بار دیگر خوی وحشیانه دولت غاصب اسرائیل را مقابل دیدگان جهانیان برملا نمود، جلوه‌ای منزجر کننده از اراده رسمی این رژیم در زیر پا گذاشتن اصول اولیه دیپلماتیک را به نمایش گذاشت؛ گویی این رژیم جعلی در نقطه استیصال و مرز فروپاشی امکان رعایت هیچ حدودی را در رعایت چارچوب‌های انسانی و مناسبات اولیه اخلاقی ندارد، چنانکه طی نسل کشی ۶ ماهه اخیر در غزه، همواره شاهد حمله به بیمارستان‌ها، تعدی و به شهادت رساندن جمعی از همکاران‌مان در آن مراکز در حین خدمت رسانی مظلومانه و قتل و شکنجه آشکار بیماران در محیط امن بیمارستان‌ها بودیم.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت فرزندان غیور و سربلند ملت و همگام با آحاد مردم شریف ایران، از هرگونه تصمیم در تنبیه و انتقام خون پاک این شهیدان، حمایت خواهد کرد و از مجامع بین‌المللی به ویژه مجامع و نهادهایی که وظیفه ذاتی‌شان حفظ و بسط سلامت و امنیت آحاد انسان‌ها است، می‌خواهد در مقابل این جنایت کم سابقه و نیز سلسله جنایت آن رژیم در غزه از خود واکنشی موثر و پیشگیرانه نشان دهند.

بی‌شک روز قدس در جمعه پیش رو عرصه حضور پر شور انسان‌هایی در سراسر گیتی خواهد بود که فارغ از تفاوت در نگرش‌ها، بر عهد مشترک فطری که همانا اعتراض به ظلم و حمایت از مظلومیت است، خواهد بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول