دزد قبل از ورود به خانه ویلایی در خیابان پیروزی تهران دستگیر شد


دزد قبل از ورود به خانه ویلایی در خیابان پیروزی تهران دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی گفت: عوامل کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در خیابان نبرد شمالی تهران با شخصی که در حال باز کردن در یکی از خانه‌های ویلایی بود مواجه شدند و وی به محض مشاهده پلیس از محل...

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی گفت: عوامل کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در خیابان نبرد شمالی تهران با شخصی که در حال باز کردن در یکی از خانه‌های ویلایی بود مواجه شدند و وی به محض مشاهده پلیس از محل متواری اما درنهایت دستگیر شد.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مدت زیادی است که کسی در آن ساختمان زندگی نمی‌کند و رفت و آمدی وجود ندارد، متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود مبنی بر سرقت و شناسایی خانه‌های خالی از سکنه به قصد سرقت اعتراف کرد. از متهم چند شاه‌کلید و تعدادی ابزار و آلات و یک برگه که نشانی دقیق چند خانه خالی از سکنه در آن درج شده بود، کشف شد و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ بهرامی به شهروندان توصیه کرد: در زمانی که برای مدتی طولانی خارج از منزل هستند از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران‌قیمت داخل منزل خودداری کنند.


دزد قبل از ورود به خانه ویلایی در خیابان پیروزی تهران دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!