هرآنچه باید درباره کسب درآمد از تلگرام بدانید


هرآنچه باید درباره کسب درآمد از تلگرام بدانید

شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز در کنار ارائه محتوای سرگرم کننده برای کاربران، به عنوان بنگاه‌های تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. کسب درآمد از تلگرام و سایر شبکه‌های نظیر آن، برای همه کاربران حتی افرادی که هیچ محصولی برای عرضه ندارند نیز...

شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز در کنار ارائه محتوای سرگرم کننده برای کاربران، به عنوان بنگاه‌های تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. کسب درآمد از تلگرام و سایر شبکه‌های نظیر آن، برای همه کاربران حتی افرادی که هیچ محصولی برای عرضه ندارند نیز فراهم است. تلگرام در همین رابطه قابلیت کسب درآمد از تبلیغات را برای تمام کانال‌ها با بیش از ۱۰۰۰ عضو فعال کرده است. به همین خاطر در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار به معرفی این روش درامد زایی از تلگرام پرداخته‌ایم.

معمولاً نیازی به سرمایه‌گذاری کلان برای رشد در شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد، روزبه روز به تعداد طرفداران و مشاغل موجود در آن ها افزوده می شود. در مقاله حاضر قصد داریم تا بهترین روش کسب درآمد از تلگرام را مورد بررسی قرار دهیم و تکنیک‌های عملیاتی شدن آن را بیان کنیم.

فهرست مطالب این مقاله:

- مزایای کسب درآمد از تلگرام
- آیا می توان بدون سرمایه در تلگرام درآمد کسب کرد؟
- نحوه راه اندازی کانال تلگرام
- چگونه مخاطبان کانال تلگرام خود را افزایش دهیم؟
- کسب درآمد از کانال های تلگرام با بیش از 1000 عضو
- جمع‌بندی و پاسخ به سوالات پرتکرار

بر اساس اعلام تلگرام صاحبان کانال‌های با بیش از هزار عضو می‌توانند ۵۰ درصد از درآمد حاصل از نمایش تبلیغات را در قالب رمزارز تون‌کوین Toncoin دریافت کنند. ظاهراً این ویژگی برای کانال‌هایی که با شماره ایران ساخته شده‌اند هم فعال است. اما چگونه می‌توان با استفاده از این روش به درآمد رسید، در ادامه به آموزش کامل کسب درآمد از تلگرام خواهیم پرداخت.

هرآنچه باید درباره کسب درآمد از تلگرام بدانید

مزایای کسب درآمد از تلگرام

عضویت در تلگرام به چند دلیل برای کاربران جذاب است. در حال حاضر بسیاری از کاربران برای راه‌اندازی کسب و کار خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند، اکنون با اقدام جدید تلگرام می‌توانند به راحتی درآمد مناسبی کسب کنند. اما چه ویژگی‌هایی در تلگرام باعث جذابیت کسب درآمد می‌شود؟

دسترسی آسان برای همه کاربران

برای حضور در تلگرام فقط به یک گوشی هوشمند و یک سیم کارت نیاز دارید. با وجود این ابزارها، هر کسی می‌تواند به این شبکه مجازی پیوسته و کسب و کار خود را در آن راه اندازی کند. البته راه های درآمد از تلگرام فقط به معرفی و فروش محصولات محدود نبوده و داشتن یک کانال با هر محتوایی می‌تواند منجر به درآمدزایی شود.

در همین رابطه بخوانید:

- همه چیز درباره تلگرام پولی (تلگرام پرمیوم)

سرمایه اولیه زیادی لازم نیست

برخلاف سایر روش های کسب درآمد و کسب و کار که نیاز به سرمایه اولیه هنگفتی دارند، طریقه کسب درآمد از تلگرام با هزینه بسیار کم و حتی بدون هزینه امکان پذیر خواهد بود. بنابراین کاربرانی که با راه اندازی کسب و کار خود به دنبال صرفه جویی مالی هستند می توانند از این شبکه اجتماعی بهره مند شوند.

بدون نیاز به دریافت مجوزهای پیچیده

برای کار در بازارهای سنتی به چندین مجوز نیاز دارید، اما در تلگرام چنین محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید به راحتی کانال خود را راه اندازی کنید و از آن درآمد کسب کنید. همچنین اگر محصولی برای عرضه و فروش نداشته باشید، تنها با تولید محتوا در هر زمینه‌ای می‌توانیده به درامد زایی از تلگرام فکر کنید.

هرآنچه باید درباره کسب درآمد از تلگرام بدانید

رابط کاربری آسان

واقعیت این است که برای حضور و کار در تلگرام نیازی به آموزش نخواهید داشت و اولین بار که وارد این برنامه می‌شوید نحوه کار آن را یاد گرفته و می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه نیز به آموزش کسب درآمد از تلگرام خواهیم پرداخت.

پشتیبانی از زبان فارسی

مزیت دیگری که تلگرام برای کاربران ایرانی دارد، امکان استفاده از آن به زبان فارسی است. با توجه به علاقه ایرانیان به آن، این نرم افزار آپدیت های خود را به زبان فارسی ارائه می‌کند.

امنیت بالا

تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل است که بر اساس ادعای مدیران آن امکان در معرض خطر قرار گرفتن این شبکه اجتماعی بسیار کم ارزیابی شده است. اما باید اقدامات ایمنی که در آن بحث شده است را رعایت کنید.

آیا می توان بدون سرمایه در تلگرام درآمد کسب کرد؟

سرمایه مورد نیاز برای کسب درآمد در تلگرام فقط به هزینه تبلیغات این نرم افزار محدود می شود، استفاده از امکانات این نرم افزار کاملاً رایگان بوده و نیازی به هزینه ندارد. با این تفاسیر می توانید به صورت رایگان در تلگرام کسب درآمد کنید. اما این مشکل می‌تواند درآمد شما را کمی به تعویق بیندازد و نیاز به تلاش زیادی دارد.

هرآنچه باید درباره کسب درآمد از تلگرام بدانید

نحوه راه اندازی کانال تلگرام

در این بخش از آموزش درآمد از تلگرام باید گفت که راه اندازی کانال تلگرام چند مرحله ساده است. به همین دلیل پس از عضویت در این وب سایت با شماره موبایل، باید گزینه ایجاد حساب کاربری جدید را انتخاب کرده و نام کاربری یا نام کامل خود را انتخاب کنید. شما به راحتی می توانید کانال خود را داشته باشید.

البته باید بدانید که هر لینک کانال در این شبکه بسیار منحصر به فرد است. بنابراین با مشکل انتخاب نام برای مسیر خود مواجه خواهید شد. بسیاری از عباراتی که در نظر دارید ممکن است قبلاً توسط سایر کاربران استفاده شده باشد. هر فردی در تلگرام این فرصت را خواهد داشت که تعدادی پلن منحصر به فرد را تنظیم کند.

چگونه مخاطبان کانال تلگرام خود را افزایش دهیم؟

راه های زیادی برای جذب فالوور برای کانال تلگرام وجود دارد. استفاده از هر یک از این روش ها برای جذب فالوور، مزایا و معایب خود را دارد. اما دانستن راه های جذب فالوور در تلگرام برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را در آن راه اندازی کنند لازم و ضروری است. برخی از مهم ترین راه های جذب فالوور در تلگرام عبارتند از:

تبلیغات

تبلیغات مهمترین راه جذب فالوور در این شبکه است. شما از کاربران این شبکه دعوت می کنید تا با تبلیغات به کانال شما بپیوندند. البته تبلیغات تلگرامی تکنیک های خاص خود را دارد. تلگرام یک نوع تبلیغ رایگان به نام Exchange نیز دارد. یکی از روش های رایج، تبلیغ کانال تلگرام در پلتفرم های دیگر مانند اینستاگرام یا وب سایت ها است.

هرآنچه باید درباره کسب درآمد از تلگرام بدانید

ایجاد محتوای جالب

تولید محتوای جذاب در تلگرام به محتوایی ویروسی تبدیل شده و با کاربران همراه خواهد شد. بنابراین، کاربران بیشتری پست شما را می بینند و در کانال شما مشترک می شوند.

فالوور بخرید

یک تکنیک دشوار برای افزایش فالوور تلگرام، خرید مشترک است. ما این تکنیک را توصیه نمی‌کنیم و به جای آن بهتر است به سراغ تولید محتوای با کیفیت بروید تا میزان دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید.

برگزاری مسابقات

مسابقات و هدایای آن ها یکی از قدرتمندترین راه ها برای جذب فالوور در تلگرام است. البته روش های غیر متعارفی برای این تکنیک وجود دارد که استفاده از آن ها باعث افت شدید اعتبار کانال شما و در نهایت از بین رفتن تمام زحمات شما می شود.

کسب درآمد از کانال های تلگرام با بیش از 1000 عضو

دارندگان کانال های تلگرامی می توانند بدون پرداخت هزینه به درآمد خود دسترسی داشته باشند. برای اطلاع از وضعیت درآمد تبلیغات، باید به تنظیمات کانال و آمار مراجعه کنید و نمودار درآمدزایی را در اینجا ببینید. در واقع صاحبان کانال می توانند از طریق پلتفرم Fragment سود ببرند.

هرآنچه باید درباره کسب درآمد از تلگرام بدانید

تلگرام نوع جدیدی از تبلیغات را معرفی کرده است که افراد می توانند با استفاده از Toncoin برای پرداخت درآمد تبلیغاتی به صاحبان کانال خریداری کنند. بنابراین پرداخت درآمد تبلیغاتی به صاحبان کانال در قالب بلاک چین TON و ارز دیجیتال Toncoin انجام می شود. بنابراین برای کسب درآمد با تلگرام باید کانالی با بیش از 1000 ممبر داشته باشید.

هر کسی می تواند ربات یا کانال خود را با پرداخت چند توکن کوین تبلیغ کند. برای خرید تبلیغات تلگرام می توانید کانال هایی را که می خواهید تبلیغات شما در آنها نمایش داده شود را انتخاب کنید. بنابراین تلگرام به شما کنترل کامل می‌دهد.

تبلیغات تلگرام فقط در کانال‌های عمومی بزرگتر نمایش داده می‌شود و شما آن‌ها را در صفحات چت یا لیست‌های چت فردی نخواهید دید. علاوه بر این، تلگرام می گوید که تبلیغات در این پیام رسان بر اساس داده های کاربر نیست و تنها به ماهیت کانال هایی که ایجاد کرده‌اید، بستگی دارد.

در همین رابطه بخوانید:

- هر آنچه باید در مورد استوری تلگرام بدانید؛ از نحوه درج استوری Telegram تا آمار بازدید و تفاوت با دیگر رقبا

جمع‌بندی و پاسخ به سوالات پرتکرار

در حال حاضر رقابت زیادی بین کانال های تلگرامی وجود دارد که کسب درآمد در تلگرام را دشوار می کند. برای کسب درآمد از این نرم افزار باید سخت کار کنید. اما تجربه نشان می دهد که هیچ چیز غیرممکن نیست و با پشتکار انسان هر آرزویی محقق خواهد شد. تلگرام نیز با معرفی پلن‌های جدید کسب درآمد این امکان را برای همه کاربران فراهم کرده تا به درامد زایی از تلگرام بپردازند.

آیا می توانم از تلگرام کسب درآمد کنم؟

بله با اقدام جدید تلگرام می‌توانید تا 50 درصد درآمد ناشی از نمایش تبلیغات در کانل تلگرام خود را در قالب بلاکچین TON دریافت کنید. البته برای این کار باید صاحب یک کانال فعال با بیش از 1000 عضو باشید.

چگونه می توانم از تلگرام پول برداشت کنم؟

تلگرام هنوز ساز و کار مناسبی را برای نحوه برداشت درآمد تبلیغات تلگرام از طریق بلاکچین TON را ارائه نکرده اما مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که مدیران کانال‌ها قادر خواهند بود که از طریق پلتفرم Fragment درآمد خود را برداشت کنند.

درآمد از تلگرام چقدر است؟

تاکنون جدول یا مقدار مشخصی برای کسب درآمد از تلگرام از طریق پلتفرم Fragment از سوی مدیران این شرکت اعلام نشده اما بر اساس اعلام پاول دورف کانال‌های تلگرام ماهانه یک تریلیون بازدید دارند و در حال‌ حاضر تنها از 10 درصد از این بازدیدها درآمدزایی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم