حمله وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو


حمله وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به شدت به نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حمله کرد و او را به کارشکنی در بازگردانیدن اسیران در غزه متهم کرد.

حمله وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو

به گزارش راهبرد معاصر، موشه یعلون وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به شدت به نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حمله کرد.

وی با اشاره به کارشکنی نتانیاهو در روند توافق مربوط به بازگردانیدن اسیران صهیونیست در غزه و اصرار بر جنگ گفت: نتانیاهو فرزندان ما را برای بقای سیاسی خود قربانی می کند.

این در حالی است که روز گذشته «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، از او خواست تا «یواو گالانت» وزیر جنگ را برای پاره ای توضیحات درباره وضعیت نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه فرابخواند.

ایتمار بن گویر روز دوشنبه اعلام کرده بود: به دنبال نامه خانواده نیروهای یگان «آگوز» که کابینه نتانیاهو را به اولویت ندادن به جان این نیروها متهم کرده بود، نامه ای را خطاب به نخست وزیر نوشتم.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی افزود که در این نامه از نتانیاهو خواسته است گالانت را برای توضیحات درباره دلایل به خطر انداختن جان نظامیان صهیونیست در غزه فرا بخواند.

منابع صهیونیستی اذعان کرده اند که از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تا این لحظه، ۶۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

به گفته این منابع، ۲۶۴ نفر از آن‌ها بعد از آغاز حمله زمینی به غزه به هلاکت رسیده اند.

این منابع همچنین از زخمی شدن بیش از شش هزار و هشتصد افسر و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ از جمله چهار هزار و ۷۱۶ نفر از نیروهای ذخیره خبر داده اند./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرح جدید پیش فروش سایپا اردیبهشت 1403؛ ساینا، شاهین و کوییک + جدول و شرایط