بیانیه رسمی حزب الله لبنان درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران


بیانیه رسمی حزب الله لبنان درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اعلام کرد که این حمله بدون مجازات نخواهد ماند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم و آن را نشانگر تداوم حماقت صهیونیست‌ها دانست. در این بیانیه ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت ایران برای شهادت سردار سرتیپ «محمدرضا زاهدی» و چند مستشار نظامی ایرانی در این حمله، بر تداوم حرکت محور مقاومت تاکید شده است.

حزب الله لبنان افزوده است: ما کاملا معتقد هستیم که خون بی‌گناه این شهدا، باعث عزم بیشتر برای مقاومت و مقابله با دشمن اسرائیلی خواهد شد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است که مسلماً این جنایت که کنسولگری ایران را هدف قرار داد بدون مجازات و انتقام از دشمن اسرائیلی نخواهد ماند.

بیانیه رسمی حزب الله لبنان درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

رسانه‌های دولتی سوریه عصر دوشنبه از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت منطقه جولان اشغالی به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق خبر دادند.در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان