معرفی ویژگی‌های بارز اس اس دی اکسترنال SC680؛ شاهکاری دیگر از برند ADATA


معرفی ویژگی‌های بارز اس اس دی اکسترنال SC680؛ شاهکاری دیگر از برند ADATA

اگر به دنبال یک اس اس دی اکسترنال سبک و پرسرعت برای نگهداری اطلاعات خود می‌گردید که سرعت بالایی داشته باشد و از پلتفرم‌های مختلف و نسل جدید کنسول‌های گیمینگ پشتیبانی کند، در ادامه این مطلب شما را با یکی دیگر از شاهکارهای برند ADATA آشنا...

اگر به دنبال یک اس اس دی اکسترنال سبک و پرسرعت برای نگهداری اطلاعات خود می‌گردید که سرعت بالایی داشته باشد و از پلتفرم‌های مختلف و نسل جدید کنسول‌های گیمینگ پشتیبانی کند، در ادامه این مطلب شما را با یکی دیگر از شاهکارهای برند ADATA آشنا می‌کنیم؛ درایو SSD اکسترنال ای دیتا SC680 با قابلیت سرعت انتقال بالا، وزن پایین و سازگاری با همه پلتفرم‌ها.

SSD اکسترنال را می‌توان بسیار سریع‌تر، سبک‌تر و کوچک‌تر از هارد دیسک‌های اکسترنال دانست و همین امر موجب شده تا این درایوهای کوچک به یک انتخاب عالی برای انتقال و جابجایی فایل‌های حجیم تبدیل شوند.

در SSD های اکسترنال خبری از قطعات مکانیکی نیست و سرعت انتقال فایل‌ها در این درایوهای ذخیره‌سازی می‌تواند چندین برابر بیشتر از یک هارد دیسک اکسترنال معمولی باشد و با استفاده از آنها می‌توان در کسری از زمان فایل‌های مورد نیاز خود را جابجا کرد.

از سویی ADATA را می‌توان یک برند پیشرو در ساخت حافظه‌های SSD مرغوب به حساب آورد که محصولاتش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با قیمت و گارانتی مناسب در بازار عرضه می‌شوند.

در همین رابطه می‌توان به SC680 اشاره کرد که یکی از مناسب‌ترین SSD های اکسترنال این برند بوده که با بیشتر پلتفرم‌ها از جمله نسل جدید کنسول‌های گیمینگ سازگار است. در ادامه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های اس‌اس‌دی اکسترنال ADATA SC680 آشنا خواهیم شد.

معرفی ویژگی‌های بارز اس اس دی اکسترنال SC680؛ شاهکاری دیگر از برند ADATA

طراحی اس‌اس‌دی اکسترنالADATA SC680 ؛ به سبکی یک پَر

SC680 را می‌توان یکی از سبک‌ترین اس اس دی های این برند به حساب آورد. SC680 تنها 10 میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن به 35 گرم می‌رسد. این اس اس دی اکسترنال کوچک و سبک به راحتی در جیب لباس یا کیف شما جای می‌گیرد.

علاوه بر این SC680 ضد ضربه بوده تا بتوان با خیال راحت آن را جابجا کرده و به مکان‌های با ریسک بالا برد. این SSD بسیار بی صدا عمل می‌کند و نسبت به سایر SSD های اکسترنال مصرف انرژی کمتری دارد.

معرفی ویژگی‌های بارز اس اس دی اکسترنال SC680؛ شاهکاری دیگر از برند ADATA

سرعت بالای اس‌اس‌دی اکسترنال ADATA SC680

اس اس دی SC680 از رابط USB 3.2 Gen 2 Type C پشتیبانی می‌کند. این درگاه امکان انتقال اطلاعات با سرعت 10Gbps را فراهم می‌کند. به همین خاطر SSD جدید ای دیتا سرعت خواندن و نوشتن 530 و 460 مگابایت بر ثانیه را فراهم می‌کند که عملکرد آن تا 6.6 برابر سریعتر از هارد دیسک‌های معمولی است. همچنین این مدل در دو ظرفیت 240 و 480 گیگابایت قابل تهیه است.

معرفی ویژگی‌های بارز اس اس دی اکسترنال SC680؛ شاهکاری دیگر از برند ADATA

پشتیبانی از انواع پلتفرم‌های مختلف

SSD اکسترنال SC680 را می‌توان به هر گجت هوشمندی که درگاه USB داشته باشد، متصل کرد. با استفاده از قابلیت Plug Play در پلتفرم‌های Mac OS و Windows و اندروید می‌توانید اطلاعات خود را بین دستگاه‌های مختلف جابجا کنید. علاوه بر این پشتیبانی از آخرین نسل کنسول‌های گیمینگ نیز از دیگر ویژگی‌های اس اس دی خوش قیمت ای دیتاست.

کلام پایانی

آونگ متنوع ترین SSD های اکسترنال بازار ایران را از برند معتبر ADATA تأمین کرده و آنها را تا 3 سال ضمانت می‌کند تا با هر بودجه‌ای و برای هر سلیقه‌ای، یک مدل مناسب وجود داشته باشد. ADATA هم از معتبرترین نام‌های صنعت حافظه‌های اکسترنال است و شما می‌توانید SSD های اکسترنال ADATA را با گارانتی خوش نام «آونگ» تهیه کنید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!