رودخانه هوش جان جوان 20 ساله را گرفت / پیکر او هنوز پیدا نشده است


رودخانه هوش جان جوان 20 ساله را گرفت / پیکر او هنوز پیدا نشده است

به گزارش رکنا، محمد رضا شکوهی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:جوان ۲۰ ساله در روستای هوش از توابع شهرستان تویسرکان به دنبال غرق شدن در رودخانه این...

به گزارش رکنا، محمد رضا شکوهی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:جوان ۲۰ ساله در روستای هوش از توابع شهرستان تویسرکان به دنبال غرق شدن در رودخانه این روستا جان باخت.

او گفت: با وجود حضور ارگان‌های امدادی در محل حادثه و تلاش غواصان جمعیت هلال احمر متاسفانه پیکر ایشان هنوز پیدا نشده‌است و تمامی سازمان‌های امدادی در محل حادثه حضور دارند و در حال جستجو هستند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین با اشاره به یک مورد حادثه تصادف جاده‌ای در مسیر روستای ملوسان نهاوند، گفت: به دنبال تصادف دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و آر دی در مسیر روستایی ملوسان در شهرستان نهاوند ۹ نفر مصدوم شدند.

شکوهی گفت: تمامی مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس نهاوند برای ادامه درمان به بیمارستان علیمرادیان این شهرستان اعزام شدند.


رودخانه هوش جان جوان 20 ساله را گرفت / پیکر او هنوز پیدا نشده است

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج