هیوندای توسان 2025 با پیشرانه هیبریدی قوی تر معرفی شد + عکس


هیوندای توسان 2025 با پیشرانه هیبریدی قوی تر معرفی شد + عکس

هیوندای جزئیات مربوط به توسان جدید قابل عرضه در آمریکای شمالی را اعلام کرده است. طراحی ظاهری/داخلی و ویژگی ها با مدل جهانی مطابقت دارند. اما در زیر بدنه، تریم های هیبرید و پلاگین هیبرید از قدرت بیشتری برخوردار هستند.مشخصات فنی...

هیوندای جزئیات مربوط به توسان جدید قابل عرضه در آمریکای شمالی را اعلام کرده است. طراحی ظاهری/داخلی و ویژگی ها با مدل جهانی مطابقت دارند. اما در زیر بدنه، تریم های هیبرید و پلاگین هیبرید از قدرت بیشتری برخوردار هستند.

مشخصات فنی هیوندای توسان 2025

هر دو همچنان از همان موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر استفاده می کنند، اما هیبرید استاندارد اکنون با توان 231 اسب بخار ترکیبی، به لطف قدرت بیشتر موتور الکتریکی، عرضه می شود. این افزایش 6 اسب بخاری نسبت به سال قبل است و هیبرید پلاگین توسان نیز 7 اسب بخار اضافه شده و توان ترکیبی 268 اسب بخار دارد. سطوح قابل تنظیم توسط راننده برای ترمز رکوپریتیو نیز بخشی از بسته 2025 است.

هیوندای توسان 2025 با پیشرانه هیبریدی قوی تر معرفی شد + عکسهیوندای توسان 2025

مدل های احتراق استاندارد همچنان با موتور 2.5 لیتری طبیعی هیوندای با قدرت 187 اسب بخار که به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل است و چرخ های جلو یا همه چرخ ها را می راند، ادامه می یابند. مدل های هیبریدی از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک استاندارد استفاده می کنند. و برای سرنشینانی که به حرکت حساس هستند، هیوندای حالت Baby را به حالات رانندگی هیبریدی اضافه کرده است. این حالت شروع شتاب گیری و ورودی های راننده را نرم تر می کند تا سفر به فروشگاه همراه با خانواده کمتر دچار لرزش شود.

هیوندای توسان 2025 با پیشرانه هیبریدی قوی تر معرفی شد + عکسنمای جانبی هیوندای توسان 2025

امکانات و تجهیزات هیوندای توسان 2025

نسل چهارم فعلی هیوندای توسان از سال 2020 در ایالات متحده حضور دارد. اکنون به نظر می رسد این شاسی بلند کامپکت سرانجام برای مدل سال 2025 فیس لیفت خواهد شد. اگرچه ممکن است در نگاه اول مشابه به نظر برسد، اما تغییراتی در جلوپنجره و زیرین بدنه باعث شده توسان عریض تر جلوه کند.

داخل خودرو مانند یک نسل جدید به نظر می رسد، زیرا داشبورد به طور کامل تغییر کرده است. مشابه یونیک 5، توسان دو صفحه نمایش 12.3 اینچی را در یک محفظه گروه بندی کرده و لوگوی هیوندای روی غربیلک فرمان با چهار نقطه که کد مورس حرف "H" است، جایگزین شده است.

تجهیزات کنترلی برای تنظیم تهویه مطبوع نیز بازطراحی شده و خوشبختانه کنترل های سنتی بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. علاوه بر دکمه های سنتی، یک جفت دکمه چرخشی با صفحه نمایش داخلی برای تنظیم کولر و دو دکمه نقره ای دیگر برای کنترل صدا و تنظیمات دیگر را مشاهده می کنیم. منافذ هوای مرکزی نیز باریک تر از قبل شده و حالت یکپارچه از سراسر داشبورد را ایجاد می کنند.

هیوندای توسان 2025 با پیشرانه هیبریدی قوی تر معرفی شد + عکسداخل خودرو هیوندای توسان 2025

هر چه بیشتر به داشبورد نگاه می کنیم، تغییرات بیشتری را مشاهده می کنیم. برای مثال، به نظر می رسد اهرم تعویض دنده به ستون فرمان منتقل شده است. این امر به هیوندای اجازه داده است تا کنسول مرکزی را با یک پد شارژ بزرگ بی سیم، دو نگهدارنده لیوان بزرگ و یک ردیف دکمه جلوی آنها بازطراحی کند. برای دوخت پرمیوم روی درب ها و داشبورد، همچنین چرم منگنه دار روی صندلی ها، باید نسخه فول آپشن را خریداری کنیم.

هیوندای توسان 2025 با پیشرانه هیبریدی قوی تر معرفی شد + عکسچراغ های جلو هیوندای توسان 2025/span>

قیمت و زمان عرضه هیوندای توسان 2025

اما این تمام چیزی است که هیوندای در حال حاضر به نمایش منتشر کرده است. با توجه به اینکه توسان 2024 قبلا در ایالات متحده معرفی شده، این بروزرسانی تا مدل سال 2025 ارائه نخواهد شد. قیمت تمامی تریم های توسان 2025 نزدیک تر به زمان عرضه در اواخر امسال اعلام خواهد شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها