پروازهای قطر به ایران قطع شد؟ | ماجرا چیست؟


پروازهای قطر به ایران قطع شد؟ | ماجرا چیست؟

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تکذیب قطع پروازهای هواپیمایی قطری به ایران،گفت: پروازهای قطر ایرویز به فرودگاه امام(ره) بدون وقفه در حال انجام است.

سعید چلندری با تکذیب قطع پروازهای شرکت هواپیمایی قطر به ایران اظهار کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی قطر به تهران و بالعکس بدون وقفه در حال انجام است.

وی افزود: از ۳۱ مارس ( ۱۲ فروردین) که از نظر هواپیمایی وارد فصل تابستانی پروازها می‌شویم شرکت هواپیمایی قطر روزانه با دو پرواز برای مدت ۶ ماه آینده مجوز اخذ کرده و طی صحبت دوجانبه بدون وقفه این برنامه را انجام خواهد داد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تاکید کرد: هیچ مسافری در مسیر دوحه به تهران و بالعکس با محدودیت وجود پرواز مواجه نخواهد شد.

چلندری یادآور شد: شرکت هواپیمایی قطر به دلیل تنوع ناوگان در فصولی از سال که با افزایش تعداد مسافر مواجه می‌شود از هواپیماهای با ظرفیت بیشتر(پهن پیکر) استفاده می‌کند.

پروازهای قطر به ایران قطع شد؟ | ماجرا چیست؟

وی بیان کرد:در ایام نوروز از ۲۴ اسفند لغایت ۱۰ فروردین قطر ایرویز ۲۱۵۸۳ مسافر را با انجام ۹۵ پرواز در مسیر دوحه تهران و بالعکس جابه‌جا کرده است.

وی اضافه کرد: شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت‌های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان