تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان برای آخرین روز نوروز


تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان برای آخرین روز نوروز

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی مولوی با تسلیت سالروز شهادت امیر مؤمنان علی (ع) بیان کرد: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی به سمت شهرهای خود و همزمانی آن با ترددهای روز طبیعت پیش بینی...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی مولوی با تسلیت سالروز شهادت امیر مؤمنان علی (ع) بیان کرد: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی به سمت شهرهای خود و همزمانی آن با ترددهای روز طبیعت پیش بینی می کنیم بر حجم ترافیک جاده ها افزوده شود.

وی افزود: به همین منظور پلیس راه استان اصفهان تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته که از آن جمله می توان به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه باربری شامل انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت 7 صبح تا 24 امروز دوشنبه 13 فروردین ماه در محور قدیم کاشان _ قم و بالعکس و همچنین ممنوعیت تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 فروردین ماه در محور نایین – انارک، خور – طبس و بالعکس اشاره کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، مدیریت ترافیک جاده ها، تأمین ایمنی عبور و مرور با بکارگیری هدفمند از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود، افزایش تیم های گشتی محسوس و نامحسوس ، بهره گیری از سیستم های هوشمند کنترل ترافیک، اعمال محدودیت های تردد مقطعی، رسیدگی فوری به تصادفات، نظارت بر تردد ناوگان عمومی حمل بار و مسافر، تعامل و هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمات رسان از دیگر برنامه های پلیس راه استان در آخرین روز نوروز برشمرد.

سرهنگ علی مولوی در خاتمه خاطر نشان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم زمان بازگشت به شهرهای خود را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب بی مورد برای زودتر رسیدن به مقصد خودداری کنند و در صورت مواجه با ترافیک از رفتن به شانه خاکی راه بپرهیزند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 70 درصد از تصادفات نوروزی در جاده های استان ناشی از خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بوده گفت: به رانندگان توصیه می کنیم هر 2 ساعت یک بار به مدت 15 الی 20 دقیقه در جاده توقف کرده و پس از استراحتی کوتاه و رفع خستگی به رانندگی خود ادامه دهند. همچنین درهنگام رانندگی از هرگونه عملی که موجب عدم تمرکز آنان می شود نظیر استفاده از تلفن همراه، استفاده از هندزفری، خوردن و آشامیدن و صحبت کردن با سرنشینان خودداری کنند .

وی بر لزوم بستن کمربند ایمنی توسط رانندگان و تمامی سرنشینان در حین رانندگی تاکید کرد و اظهار داشت: سرنشینان خودرو وظیفه مهمی برعهده دارند و بایستی در طول مسیر هوشیار بوده و مراقب رفتارهای پرخطر راننده باشند و در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات و یا عدم هوشیاری راننده به او تذکر دهند تا انشاء الله سفری ایمن و بدون حادثه را داشته و به سلامت به شهرهای خود بازگردند.

اصفهان/ بهمن راعی


تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان برای آخرین روز نوروز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از پدر و مادر نیلوفر شهیدی/ مهربونی از چشماشون میباره+عکس