تورنمنت فوتسال ویتنام؛ ایران بر میزبان غلبه کرد و نایب قهرمان شد / قهرمانی تیم زیر 23 ساله‌های مراکش


ورزش سه: با پیروزی سه بر یک مقابل تیم ملی فوتسال ویتنام، شاگردان شمسایی با دو پیروزی و یک شکست به کار خود در تورنمنت ویتنام پایان دادند و پس از مراکش در رده دوم جای گرفتند. تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست برابر مراکش در دیدار اول و پیروزی...

تورنمنت فوتسال ویتنام؛ ایران بر میزبان غلبه کرد و نایب قهرمان شد / قهرمانی تیم زیر 23 ساله‌های مراکش

ورزش سه: با پیروزی سه بر یک مقابل تیم ملی فوتسال ویتنام، شاگردان شمسایی با دو پیروزی و یک شکست به کار خود در تورنمنت ویتنام پایان دادند و پس از مراکش در رده دوم جای گرفتند.

تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست برابر مراکش در دیدار اول و پیروزی پُرگل مقابل نیوزیلند، در آخرین و سومین مسابقه از تورنمنت چهارجانبه ویتنام به مصاف میزبان رفت و در پایان با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت تا با کسب جایگاه دومی به کار خود در این مسابقات پایان بدهد. حالا وحید شمسایی می‌تواند با شناخت بیشتری نسبت به بازیکنانش، لیست نهایی خود را برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ آماده کند و از تمامی آن‌ها به جز سه لژیونر شاغل در لالیگا، در این تورنمنت استفاده کرد.

گل‌های تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مقابل ویتنام توسط، علی خلیل‌وند، علی اصغر حسن‌زاده و بهروز عظیمی به ثمر رسید. شاگردان شمسایی در مسابقات چهارجانبه ویتنام، ۱۲ بار دروازه حریفان خود را باز کردند که بیانگر نقطه قوت تیم‌ملی و خط حمله زهرآلود است، اما از طرفی دیگر با دریافت ۷ گل در سه دیدار، همانند همیشه ضعف دفاع تیمی را عیان کرده است.

*نتایج کلی تیم ملی فوتسال در تورنمنت ویتنام به شرح ذیل است؛
مراکش ۵ _ ۴ ایران
ایران ۵ _ ۱ نیوزیلند
ایران ۳ _ ۱ ویتنام

تیم ملی فوتسال زیر ۲۳ سال مراکش، با قهرمانی در این تورنمنت چهارجانبه، قدرت آفریقایی‌ها را در قاره کهن به رخ کشید. شاگردان هیچام دگویگ نشان دادند که از آمادگی بسیار بالایی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ برخوردارند و حتی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند.

تیم ملی فوتسال ایران، ۳۰ فروردین ماه در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی فوتسال افغانستان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل