بوستان های شهر قزوین در روز 13 بدر تعطیل است


بوستان های شهر قزوین در روز 13 بدر تعطیل است

به گزارش رکنا، طیب ملکی‌پور فرماندار شهرستان قزوین روز یکشنبه گفت: بنده در جریان اطلاعیه وزیر کشور نبودم و همچنین وزیر کشور برای من پیامک نداده است و تصمیم تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها قزوین در...

به گزارش رکنا، طیب ملکی‌پور فرماندار شهرستان قزوین روز یکشنبه گفت: بنده در جریان اطلاعیه وزیر کشور نبودم و همچنین وزیر کشور برای من پیامک نداده است و تصمیم تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها قزوین در مجموعه خودمان گرفته شده است.

وی افزود: به مردم توصیه می‌کنیم که مراعات ایام ماه رمضان را داشته باشند و بعد از افطار به پارک‌ها بیایند.

فرماندار شهرستان قزوین در پاسخ به این سوال که آیا در روز سیزدهم فروردین‌ماه همچنان پارک‌ها تعطیل است، افزود: سال قبل هم به همین صورت بود که گفته شد مردم بعد از افطار به پارک ها بیایند.

روز گذشته فرماندار قزوین در ارتباط زنده با خبر سیما مرکز قزوین گفته بود: بر اساس دستورالعمل بالادستی، همراه با تمامی استان های کشور و مطالبه مردمی با توجه به در پیش بودن روز طبیعت و همزمانی آن با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های قزوین در روز سیزدهم فروردین تا یک ساعت قبل از اذان مغرب تعطیل خواهد بود.

احمد وحیدی وزیر کشور هم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» درباره تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌ها در روز ۱۳ فروردین نوشت: «مردم فهیم ایران همیشه حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کردند. نوروز و سنت اسلامی یک پیوند دیرینه دارد. در وزارتخانه هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است. مواظب توطئه دشمنان باشیم.»

این در حالی است که وزیر کشور خبر تعطیلی بوستان ها را تکذیب کرده است.


بوستان های شهر قزوین در روز 13 بدر تعطیل است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان