سامان قدوس شیاطین سرخ را به زانو درآورد


سامان قدوس شیاطین سرخ را به زانو درآورد

ستاره ایرانی برنتفورد نگذاشت بازیکنان منچستر یونایتد با خوشحالی زمین را ترک کنند.

سامان قدوس قبل از اینکه همراه تیم ملی ایران به جام ملت‌های آسیا برود، جایگاه ثابتی در برنتفورد به دست آورده و در هشت مسابقه پیاپی با نمایش درخشان خود در ترکیب مانده و در پست‌های مختلف مثل دفاع راست، دفاع چپ، هافبک میانی و ... به کار گرفته شد ولی پس از اینکه دوباره به انگلیس بازگشت، شرایط بر وفق مرادش پیش نرفت و فرصت درخشش نداشت تا اینکه دیشب در حضور کوتاه مدت برابر منچستر یونایتد خودی نشان داد.

هافبک ایرانی برنتفورد پس از پایان کارش همراه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، جایگاهش را در برنتفورد از دست داد و از ترکیب فاصله گرفت و در چهار مسابقه نیمکت نشین و در سه دیدار حساس برابر لیورپول، منچستر سیتی و آرسنال به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که حضورش در این بازی‌ها جمعا حدود 10 دقیقه بود که دیشب (شنبه) هم مقابل منچستر یونایتد فرصت کمی به او رسید، اما از آن به بهترین شکل استفاده کرد.

سامان قدوس شیاطین سرخ را به زانو درآورد

تیم فوتبال برنتفورد در حالی از ساعت 23:30 شنبه شب در ورزشگاه اختصاصی خود بازی هفته سی‌اُم لیگ برتر انگلیس را مقابل منچستر یونایتد برگزار می‌کرد که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، اما در دقیقه 87 با ورود سامان قدوس به زمین و تغییراتی که تن هاخ انجام داد، دو تیم شکل هجومی‌تری گرفتند و به دنبال آخرین شانس‌های خود برای رسیدن به سه امتیاز بودند.

اعلام 9 دقیقه زمان تلف شده برای نیمه دوم فرصت مناسبی در اختیار بازیکنان دو تیم قرار داد تا بتوانند به گل برسند که منچستر یونایتد در ششمین دقیقه وقت‌های اضافه روی یک ضدحمله به دنبال گلزنی بود، اما تکل عالی سامان قدوس که آخرین بازیکن تیمش در زمین خودی بود، نگذاشت دروازه برنتفورد باز شود ولی البته ثانیه‌هایی بعد موج دوم حمله از سوی شیاطین سرخ، آنها را روی پاس کاسمیرو و ضربه میسون مونت به گل رساند.

سامان قدوس شیاطین سرخ را به زانو درآورد

تکل عالی سامان قبل از اینکه منچستر به گل اول برسد، کاری کرد تا ضدحمله شیاطین سرخ در این لحظه ثمری نداشته باشد.

برنتفورد که پس از دریافت گل در وقت‌های اضافه ناامید نشده بود، سراسر شکل هجومی گرفت و توانست در دقیقه 9+90 روی ارسال عالی سامان قدوس از میانه زمین به پشت مدافعان منچستر برای ایوان تونی و پاس کات‌بک این بازیکن و شوت محکم زمینی کریستوفر آیر به گل تساوی دست پیدا کند.

سامان قدوس شیاطین سرخ را به زانو درآورد

قدوس بدون مکث پاس دریافتی از سمت راست را با دید عالی ارسال کرد.

ستاره ایرانی برنتفورد در سایر دقایق بازی هم پرتلاش بود و علاوه بر جلوگیری از یک حمله موثر منچستر یونایتد و تاثیرگذاری روی گل تساوی تیمش، دو دفع توپ و دو نفوذ هم داشت و یک خطا هم در میانه زمین گرفت.

سامان قدوس شیاطین سرخ را به زانو درآورد

این ارسال دیدنی از هافبک ایرانی برنتفورد کاری کرد تا تیمش به موقعیت گل برسد و از شکست نجات پیدا کند.

سامان قدوس در حالی مقابل منچستر یونایتد وارد زمین شد که هجدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را انجام داد تا آمار حضورش در میادین در این رقابت‌ها بیشتر از دو سال اخیر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی