توقیف موتورسیکلت خطرساز در بزرگراه چمران


توقیف موتورسیکلت خطرساز در بزرگراه چمران

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه چمران - یمن خبر داد و گفت: این موتورسیکلت سنگین در این محدوده مشغول لایی کشی بود که متوقف شد.

به گزارش مشرق از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر روز یکشنبه در توضیح این خبر افزود: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکارانم در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در ساعت ۲۳ شب گذشته مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی هوندا مشغول تردد در محدوده بزرگراه چمران یمن است.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز خطر برای خود راکب و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های گشتی پلیس راهور فاتب، این موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف شد.

توقیف موتورسیکلت خطرساز در بزرگراه چمران

سرهنگ کشیر ادامه داد : پلیس به محض مشاهده موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچگونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد و این گونه موتورسیکلت‌ها را طبق قانون اعمال قانون به پارکینگ منتقل می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی