رهبر انصارالله: تکفیری‌ها خط ابن‌ ملجم را ادامه می‌دهند


رهبر انصارالله: تکفیری‌ها خط ابن‌ ملجم را ادامه می‌دهند

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه شب و در شب بیستم ماه مبارک رمضان در سخنانی گفت که تکفیری‌ها که امروز در جهان دست به جنایات می‌زنند، همان خط ابن ملجم را ادامه می‌دهند.

رهبر انصارالله: تکفیری‌ها خط ابن‌ ملجم را ادامه می‌دهند

به گزارش راهبرد معاصر؛ عبدالملک الحوثی در بخشی از این سخنرانی خود، افزود: با وجود آنچه اکنون در غزه می‌گذرد و همه جهان به ویژه مسلمانان شاهد جنایت هولناک و تجاوز نظامی ناعادلانه دشمن صهیونیستی به مردم فلسطین هستند، تکفیری‌ها، القاعده و داعش تحرکی ندارند و جبهه مستقیم برای مبارزه با دشمن اسرائیلی نمی‌گشایند با اینکه آنها خود داعی این هستند که دارای توانایی نفوذ به همه کشورها هستند و به اروپا، به روسیه و به هر کشوری که بخواهند دسترسی دارند تا انفجار و عملیات‌های رزمی انجام دهند.

وی گفت: در کشورهای عربی هم تکفیری‌ها جنایت‌هایی انجام دادند و این به استثنای دشمن اسرائیلی است که هرگز نمی‌خواهند جبهه‌ای علیه آن باز کنند و اقدام تحریک آمیزی حتی به صورت زبانی علیه آن داشته باشند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی ادامه داد: تکفیری‌ها سعی می‌کنند که دشمن اسرائیلی را دور از حواشی نگه دارند و گویا چیزی به نام یهودیان صهیونیست وجود ندارد، صهیونیست‌هایی که سرزمین فلسطین را اشغال کردند، مردم فلسطین را می‌کشند و فجیع ترین جنایات را انجام می‌دهند و گویی هرگز چنین چیزی نبوده است.

رهبر انصارالله در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه مشکل خوارج با حضرت علی (ع) این بود که ایشان به اسلام اصیل پایبند بودند، افزود: تکفیری‌های امروز هم علیه اسلام اصیل جنایت می‌کنند./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل