بدقولی بزرگ پرسپولیس مقابل یحیی گل محمدی


بدقولی بزرگ پرسپولیس مقابل یحیی گل محمدی

از موعد پرداخت قسط دوم پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی بیش از ۲۰ روز گذشته و هنوز این تیم اقدامی برای پرداخت پول نکرده‌است.

باشگاه پرسپولیس ظهر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که با رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی، تسویه کرده و مدعی شد مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ندارد، اما این باشگاه در خصوص بدهی خود به یحیی گل‌محمدی خلف وعده کرده و قسط دوم بدهی خود به سرمربی سابق سرخپوشان پایتخت را که باید 14 اسفندماه 1402 پرداخت می‌کرد، پرداخت نکرده‌است.

طبق توافق میان باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی، قرار بود سرخپوشان بدهی خود به این سرمربی را در 3 قسط، در تاریخ 14 بهمن، 14 اسفندماه و 25 اردیبهشت 1403 پرداخت نمایند، اما با وجود گذشت بیش از 26 روز از موعد پرداخت قسط دوم، هنوز این اتفاق از سوی باشگاه پرسپولیس رقم نخورده‌است.

بدقولی بزرگ پرسپولیس مقابل یحیی گل محمدی

نکته عجیب اینکه باشگاه پرسپولیس در حالی با وجود پیگیری‌های گل‌محمدی نسبت به پرداخت قسط دوم بی تفاوت رفتار کرده و اقدامی نکرده‌است که طبق این توافق اگر یک هفته از هر قسط عقب بیافتد، ۱۰ درصد جریمه دیگر شامل حال باشگاه پرسپولیس می‌شود.

البته این بدهی، تاثیری در روند دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد گذاشت چرا که بازه زمانی مدنظر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تکلیف بدهی‌ها تا ابتدای ژانویه است و جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، پس از این تاریخ اتفاق افتاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این حیوان از فیل امروزی بزرگتر بود+عکس