نتیجه بازی دوستانه امروز استقلال و پیکان+ عکس


نتیجه بازی دوستانه امروز استقلال و پیکان+ عکس

شاگردان جواد نکونام در مسابقه تدارکاتی موفق به کسب پیروزی مقابل پیکان شدند.

تیم‌های استقلال و پیکان با توجه به وقفه مسابقات لیگ برتر از تعطیلات استفاده کردند و در دیداری تدارکاتی مقابل هم قرار گرفتند که آبی پوشان توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

شاگردان جواد نکونام و رضا عنایتی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران در دیداری تدارکاتی مقابل هم قرار گرفتند تا بازیکنان دو تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرند و آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر شوند.

استقلال که روز نُهم دی‌ماه 1402 در مسابقه هفته پانزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر موفق به کسب پیروزی دو بر یک در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان شده و جدا از نتیجه آن بازی، رقابتی جنجالی بین دو سرمربی با کنایه به یکدیگر اتفاق افتاده بود، امروز با پایان کدورت‌ها همراه شد.

نتیجه بازی دوستانه امروز استقلال و پیکان+ عکس

جواد نکونام و رضا عنایتی که پس از چهار ماه سپری شدن از مسابقه لیگ برتری و مصاحبه‌های کنایه‌آمیز نسبت به یکدیگر دوباره مقابل هم قرار گرفته بودند، این بار برخورد گرم و صمیمانه‌ای با هم داشتند و قبل از شروع بازی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

نتیجه بازی دوستانه امروز استقلال و پیکان+ عکس

این بازی تدارکاتی که قضاوت آن را وحید زمانی برعهده داشت و در نیمه اول بخاطر برخوردهای متعدد بازیکنان با تنش همراه بود و موجب اعتراض استقلالی‌ها ازجمله روزبه چشمی و مهرداد محمدی شد، با تساوی بدون گل در پایان 45 دقیقه نخست همراه بود.

نکونام و عنایتی تقریبا نفرات اصلی خود را در نیمه اول استفاده کردند، اما در شروع نیمه دوم سرمربی پیکان تصمیم گرفت تمام 11 بازیکن خود را تغییر بدهد، اما آبی پوشان با تغییرات کمتر دوباره در زمین حاضر شدند ولی در لحظات پایانی تقریبا همه ترکیب استقلال نیز با جابه‌جایی همراه بود که در آن مقطع توانستند به گل برسند.

با توجه به تعطیلات نوروزی و برگزاری بازی در اکباتان که فضای خوبی برای حضور تماشاگران دارد، هواداران زیادی از استقلال این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند و مشغول تشویق تیم خود بودند.

استقلال در نیمه دوم با فشار بیشتر روی دروازه پیکان موفق شد در دقایق پایانی توسط جعفر سلمانی به گل برسد و دیدار تدارکاتی برابر خودروسازان را با پیروزی یک بر صفر پشت سر بگذارد.

2005498

شاگردان جواد نکونام که در لیگ برتر هم به پیروزی مقابل پیکان رسیده بودند، قرار است فردا یکشنبه نیز دیدار تدارکاتی دیگری برگزار کنند.

تیم استقلال روز شنبه هفته آینده، هجدهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود و پیکان هم در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول