سرعت اینترنت در امارات به بیش از 257 مگابیت در ثانیه رسید


سرعت اینترنت در امارات به بیش از 257 مگابیت در ثانیه رسید

بر اساس داده‌های شاخص سرعت اینترنت در جایگاه نهاد اندازه‌گیرنده سرعت خدمات اینترنت در سطح جهانی، امارات با داشتن اینترنت با سرعتی بیش از ۲۵۷ مگابیت در ثانیه صدر نشینی خود را در میان کشور‌های عربی و منطقه حفظ کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروزه، دسترسی به اینترنت پرسرعت به یک ضرورت تبدیل شده است. در دنیایی که همه چیز به صورت آنلاین انجام می‌شود، داشتن اینترنت سریع و قابل اعتماد برای زندگی، کار و تفریح ​​ضروری است.

امارات متحده عربی در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی در زمینه توسعه زیرساخت‌های اینترنت خود سرمایه‌گذاری کرده است. این امر منجر به افزایش چشمگیر سرعت اینترنت در این کشور شده است.

به گزارش البیان، بر اساس آمار‌ها و داده‌های شاخص تست سرعت اینترنت، امارات متحده عربی همچنان در میان کشور‌های منطقه پیشتاز است.

امارات متحده عربی تا پایان ماه فوریه ۲۰۲۴ در رتبه پنجم سرعت اینترنت ثابت جهان قرار داشته است و خدمات اینترنت ثابت ارائه شده در این کشور حاکی از آن است که در این ماه رتبه پنجم در میان سریع‌ترین شبکه‌های جهان را از آن خود کرده و رتبه خود در پایان سال ۲۰۲۳ را دو پله ارتقا داده است.

بر اساس داده‌های شاخص سرعت اینترنت در جایگاه نهاد اندازه‌گیرنده سرعت خدمات اینترنت در سطح جهانی، امارات با داشتن اینترنت با سرعتی بیش از ۲۵۷ مگابیت در ثانیه صدر نشینی خود را در میان کشور‌های عربی و منطقه حفظ کرد در حالی که سنگاپور هنوز در صدر این فهرست قرار دارد و کشور‌های کویت و کره جنوبی بعد از امارات قرار دارند.

در همین حال بازار محلی در چندین کشور با زیرساخت موثر از سرعت اینترنت ثابت پیشی گرفته است به طوری که امریکا سرعت ۲۴۲ مگابیت بر ثانیه، فرانسه ۲۴۰ مگابیت بر ثانیه و چین ۲۳۸ مگابیت بر ثانیه را ثبت کرده‌اند.

منبع: انتخاب

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


60 درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند