جشن فرودگاهی با چاشنی گرانفروشی!/ مردم از وزارت راه چه می‌خواهند؟


جشن فرودگاهی با چاشنی گرانفروشی!/ مردم از وزارت راه چه می‌خواهند؟

وزارت راه در حالی در فرودگاه های کشور اقدام به برگزاری آیین های سنتی کرده است که برخی خدمات فرودگاهی از کیفیت چندانی برخوردار نیستند!

سرویس جامعه مشرق _ طی روزهای اخیر فیلم ها و تصاویری از برگزاری جشن و آیین های سنتی ایرانی در فرودگاه های کشور منتشر شد که در شبکه های اجتماعی نیز مورد استقبال قرار گرفت.

رویکردی اگرچه آماتوری اما صحیح که باید به لحاظ فرم و محتوا و در یک بازنگری ویژه؛ همچنان ادامه یابد.

در همین حال اما خبرگزاری ایرنا به تازگی به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی گزارش داد که قاضی شعبه هفتم سازمان تعزیرات تهران در راستای نظارت های طرح نوروزی؛ از واحدهای صنفی فرودگاه بین المللی امام خمینی بازدید کرده و از بین 7 واحد صنفی بازدید شده؛ برای 3 واحد پرونده تخلف تشکیل داده است!

تخلفاتی که به ماهیت آنها اشاره ای نشده و بازرسی هایی که در متن خبر می خوانیم بر اساس گزارش های مردمی صورت گرفته اند.[1]

پیش از این و در اسفندماه سال گذشته بود که معاون سازمان بازرسی کل کشور نیز در بازدید خود از فرودگاه مهرآباد تهران به گرانفروشی بلیت ها اشاره کرده و گفته بود که در همین رابطه نامه ای به وزیر راه و شهرسازی ارسال شده است.[2]

باید این سوال را پرسید که آیا مردم و مسافران حاضر در 2 فرودگاه مهم پایتخت ایران و سایر فرودگاه های کشور؛ خواهان نمایش های سنتی هستند و بیشتر از دلخوشی های در نظر گرفته شده در وزارت راه خشنود می شوند یا از عمل وزارت راه به قانون، مقابله با گرانفروشی و خدمات بهتر؟

پاسخ مشخص است و اگرچه همانطور که اشاره کردیم؛ مردم به نوآوری و طرح های بدیع نیز اقبال دارند اما این ابتکارها هنگامی مثبت ارزیابی می شود که رویدادهایی نظیر اخبار بالا رخ ندهند و ارباب رجوع اطمینان داشته باشند که مثلا در هنگام حضور در عرصه های خدمتی وزارت راه؛ همانطور که شاهد تلاش یک وزارتخانه دولتی برای شادمانی و نشاط هستند؛ البته از خدمات خوب و مطمئنی هم برخوردار خواهند بود و حواس مدیران ستادی وزارت راه به "ممانعت از گرانفروشی" و افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی نیز هست!

***

1_https://irna.ir/xjQ97v

2_mshrgh.ir/1585135

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا