پلمب واحد 11 مرکز توزیع مواد غذایی در کردستان در ایام نوروز


پلمب واحد 11 مرکز توزیع مواد غذایی در کردستان در ایام نوروز

ئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از آغاز طرح نوروزی(۲۴ اسفند سال گذشته) تاکنون، ۱۱ واحد توزیع مواد غذایی متخلف در استان توسط کارشناسان حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه، پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، دکتر فریدون عبدالملکی با اشاره به ثبت ۴۹ مورد تخلف در واحدهای پلمب شده، اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده از معاونت بهداشتی دانشگاه، ۱۵ هزار و ۹۹۷ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد توسط متخصصان ضبط و معدوم شد.

وی از توقیف ۷۳ قلم مواد غذایی طی بازدید کارشناسان حوزه غذا و دارو دانشگاه خبر داد و افزود: طبق گزارش اعلام شده ۱۴۲ مورد تماس با سامانه ۱۹۰ ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اشاره ای هم به خدمات بخش اورژانس داشت و یادآور شد: در طرح نوروزی، ۱۶ هزار و ۵۲۰ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند و تعداد ۲ هزار و ۹ مورد عمل جراحی انجام شد.

دکتر عبدالملکی ضمن اشاره به مراجعه ۹۳ نفر به ایستگاه سلامت مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: ۳ هزار و ۶۰۰ ماموریت شهری و جاده ای در این طرح تا امروز انجام شده است که هزار و ۲۶۸ مورد ماموریت جاده ای و مابقی شهری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استفاده از عکس دیگران برای پروفایل جرم است