این استان‌ ها امروز منتظر بارش برف باشند


این استان‌ ها امروز منتظر بارش برف باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارندگی در بعضی استان‌ های کشور، از بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر خبر داد 21 اجتماعی 1403/01/11

بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر

صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، بعضی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان، بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گردوخاک و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: دوشنبه این وضعیت در گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رخ خواهد داد و سه‌شنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال فارس، ارتفاعات کرمان، جنوب و غرب اصفهان، ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه ابرناکی و رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق در کرمان، فارس، غرب و شمال هرمزگان و بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و زاگرس ادامه خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید و در بعضی نقاط گردوخاک خواهیم داشت که سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۰ و کمینه ۵ سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۳ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: imna.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی