هارد دیسک سیگیت SkyHawk 6TB انتخاب ایده‌آل برای استفاده در دستگاه DVR و NVR


هارد دیسک سیگیت SkyHawk 6TB انتخاب ایده‌آل برای استفاده در دستگاه DVR و NVR

سیستم‌های ضبط تصویر دیجیتال DVR و همچنین دستگاه‌های ضبط ویدئویی تحت شبکه NVR، با توجه به عملکرد 7/24 و دقت بالا، نیاز به حافظه ذخیره سازی قدرتمند و با دوام دارند. حافظه‌ای که از نظر سازگاری نرم افزاری و قدرت سخت افزاری، بیشترین هماهنگی را با...

سیستم‌های ضبط تصویر دیجیتال DVR و همچنین دستگاه‌های ضبط ویدئویی تحت شبکه NVR، با توجه به عملکرد 7/24 و دقت بالا، نیاز به حافظه ذخیره سازی قدرتمند و با دوام دارند. حافظه‌ای که از نظر سازگاری نرم افزاری و قدرت سخت افزاری، بیشترین هماهنگی را با دستگاه‌های نظارتی داشته باشد.

شرکت الماس رایان ایرانیان تامین کننده و گارانتی کننده محصولات SkyHawk برند سیگیت در ایران است که به طور تخصصی برای استفاده در دستگاه‌های نظارتی و اتصال به دوربین‌های مدار بسته ساخته شده‌اند.

استفاده از ‌هارد دیسک‌های SkyHawk شرکت سیگیت در دستگاه شما، چه از نوع DVR باشد و چه از نوع NVR، می‌تواند با کارایی بالا و حداکثر سازگاری، اطمینان خاطر شما و سازمان شما را به ارمغان آورد.

انتخابی به ارزشمندی الماس برای سیستم نظارت ویدئویی شما

مدل 6 ترابایتی‌ هارد دیسک سیگیت SkyHawk با پارت نامبر ST6000VX001 از جمله محصولات پر فروش برند سیگیت در جهان است که در کلاس قیمتی مناسب حداکثر کارایی و دوام را برای استفاده در این نوع از سیستمها از خود نشان داده است.

خانواده SkyHawk سیگیت مجهز به فیرمور پیشرفته ImagePerfect ساخت سیگیت است. به کمک این فیرمور اختصاصی ضبط تصاویر ویدیویی به صورت 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، 365 روز سال بدون وقفه به صورت همزمان از 64 منبع دوربین با دقت HD امکان پذیر می‌شود.

هارد دیسک سیگیت SkyHawk 6TB انتخاب ایده‌آل برای استفاده در دستگاه DVR و NVR

پیشگیری از بروز خطا و ارائه امکان ریکاوری آسان در نتیجه مکانیسم مدیریت پیشرفته سلامت حافظه در ‌هارد دیسک‌های SkyHawk سیگیت به شمار می‌رود.

طراحی حافظه‌های ذخیره سازی خانواده SkyHawk به گونه است که به راحتی با دستگاه‌های NVR هماهنگ شده و امکان استفاده همزمان در تعداد بالا از این نوع از حافظه‌ها را در یک دستگاه فراهم می‌سازد.

کیفیت ساخت بالای این دستگاه‌ها، به کارگیری آنها را در محیط‌های شلوغ و کنار دستگاه‌های دیگر، علی الخصوص با قابلیت پذیرایی از چند‌ هارد دیسک به صورت همزمان، آسان و بدون دغدغه کرده است.

در مدل 6 ترابایتی Seagate SkyHawk به لطف وجود 256 مگابایت حافظه کش، ضبط تصاویر، حتی در دقت 4K بدون وقفه و با سرعت بالا امکان پذیر است.

توانایی خوب این‌ هارد دیسک و ظرفیت مناسب آن برای استفاده در انواع دستگاه‌های نظارتی تصویری، آن را به یک گزینه ایده‌آل برای استفاده در DVR و NVR تبدیل کرده است.‌ هارد دیسک سیگیت مدل SkyHawk 6TB با ضمانت الماس رایان ایرانیان از طریق نمایندگان فروش این شرکت در سراسر کشور در دسترس قرار دارد.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول