خبر خوش رییس سازمان امور دانشجویان به دانشجویان خارجی


خبر خوش رییس سازمان امور دانشجویان به دانشجویان خارجی

رییس سازمان امور دانشجویان از رفع بخش عمده ای از مشکلات دانشجویان در خصوص ثبت تلفن همراه، امور کنسولی و خروج مراجعت و اقامت دانشجویان بین المللی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، هاشم داداش پور در دیدار با دانشجویان بین‌المللی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: با اقداماتی که در روزهای آتی صورت خواهد گرفت بخش عمده ای از مشکلات دانشجویان در خصوص ثبت تلفن همراه، امور کنسولی و خروج مراجعت و اقامت دانشجویان بین المللی حل خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: با راه‌اندازی و تقویت سامانه‌های آموزش مجازی زبان فارسی، متقاضیان تحصیل در ایران خواهند توانست قبل از ورود به ایران دوره‌های آموزش مجازی زبان فارسی را بگذرانند و برای ورود به دانشگاه آماده شوند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، داداش پور همچنین در ملاقات با گروه دانشجویان ونزوئلا اظهار داشت: در راستای توافقات بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا، اولین گروه از دانشجویان ونزوئلایی برای گذراندن دوره آموزش زبان فارسی و تحصیل در دانشگاه‌های ایران وارد ایران شده‌اند.

معاون وزیر علوم در پایان اظهار امیدواری کرد: دانشجویان ونزوئلایی بتوانند پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان ضمن خدمت به مردم کشورشان در راستای گسترش مناسبات علمی، سیاسی و فرهنگی دو کشور کوشا باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غافل‌گیری جدید اپل برای طرفدارانش؛ عرضه آیپد پرو 2024 با تراشه M4 و طعم هوش مصنوعی!