اطلاعات روی کارت ویزیت


اطلاعات روی کارت ویزیت

ما در این محتوا ضمن بیان مهم‌ترین مزایای استفاده از کارت ویزیت برای معرفی کسب‌وکارها و نکاتی کاربردی برای استفاده از این شیوه تبلیغاتی مرسوم، مهم‌ترین اطلاعاتی که باید روی کارت ویزیت درج...

ما در این محتوا ضمن بیان مهم‌ترین مزایای استفاده از کارت ویزیت برای معرفی کسب‌وکارها و نکاتی کاربردی برای استفاده از این شیوه تبلیغاتی مرسوم، مهم‌ترین اطلاعاتی که باید روی کارت ویزیت درج کنید را بیان می‌کنیم و در پایان هم مزایای سفارش کارت ویزیت به مجموعه تیم گرافیک را بیان خواهیم کرد.

مزایای استفاده از کارت ویزیت برای کسب‌وکارها

استفاده از کارت ویزیت برای معرفی کسب‌وکارها مزایای بسیار جذابی دارد که از جمله شاخص‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از کارت ویزیت با کم‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید برند و حوزه فعالیت خود را به مخاطبین هدف معرفی کنید و آن‌ها را جذب مجموعه خود کنید.

  • با ارائه کارت ویزیت به مشتریان می‌توانید تصویری مثبت نسبت به برند خود در ذهن آن‌ها حک کنید که این موضوع برای برندسازی و ارتقا جایگاه شما در بین رقبا بسیار موثر است.

  • افراد با مشاهده اطلاعات مربوط به کسب‌وکار شما می‌توانند برای ثبت سفارش خود از طریق کانال‌های ارتباطی که در کارت ویزیت درج کرده‌اید اقدام کنند که همین موضوع سبب افزایش فروش شما خواهد شد.

نکاتی کاربردی برای تبلیغ کسب‌وکارها با کارت ویزیت

برای افزایش اثرگذاری تبلیغ کسب‌وکارها از طریق چاپ و توزیع کارت ویزیت در نظر داشتن برخی از نکات بسیار ضروری است که از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی کارت ویزیت باید جذاب، حرفه‌ای و منحصر به فرد باشد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند و تصویری جذاب و منحصربفرد در ذهن مخاطبین حک کند.

  • برای افزایش اثرگذاری کارت ویزیت باید آن را به صورت هدفمند در مکان‌های مشخص توزیع کنید به عنوان مثال اگر در حوزه کتاب‌های درسی و کمک آموزشی فعال هستید می‌توانید کارت ویزیت مجموعه خود را در نزدیکی مدارس و دانشگاه‌ها توزیع کنید.

  • برای استفاده کامل از فضای موجود بر روی کاغذ بهتر است از فضای پشت آن هم استفاده کنید، این کار از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود زیرا فضای بیشتری برای درج اطلاعات مورد نیاز خواهید داشت.

اطلاعات ضروری که باید روی کارت ویزیت درج شود؟

برای انتقال پیام مورد نظر به مخاطبین، درج برخی از اطلاعات روی کارت ویزیت ضروری است که این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام برند: این اطلاعات بسیار مهم است و باید در قسمت بالای کارت ویزیت قرار گیرد تا مخاطبان به راحتی بتوانند نام برند شما را بخوانند.

  • حوزه فعالیت: عنوان شغلی شما نشان‌دهنده حوزه فعالیت است که باید به وضوح بر روی کارت ویزیت ذکر شود.

  • اطلاعات تماس: این اطلاعات از جمله اطلاعات ضروری برای ارتباط با شما است و باید شماره تماس ثابت و یا همراه شما در کارت ویزیت قرار گیرد.

  • ایمیل: این اطلاعات برای ارتباط از طریق ایمیل با شما ضروری و حیاتی است و باید آدرس ایمیل شما نیز در کارت ویزیت درج شود.

  • آدرس محل کسب‌وکار: در صورتی که کسب و کار شما دارای مکان فیزیکی است، آدرس فیزیکی آن باید در کارت ویزیت قرار گیرد تا مخاطبان بتوانند به سادگی به محل شما دسترسی پیدا کنند.

  • آدرس سایت: اگر کسب و کار شما دارای وب‌سایت است، آدرس وب‌سایت باید در کارت ویزیت قرار گیرد تا مخاطبان بتوانند به راحتی به اطلاعات بیشتری از شما دسترسی پیدا کنند.

اطلاعات روی کارت ویزیت

سفارش کارت ویزیت به تیم گرافیک

تیم گرافیک یکی از مجموعه‌های معتبر برای سفارش انواع محصولات چاپی و تبلیغاتی است که استفاده از خدمات آن برای چاپ کارت ویزیت مزایای بسیار جذابی دارد، از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات مجموعه تیم گرافیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای ثبت و پیگیری سفارش در مجموعه تیم گرافیک هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و همه مراحل در بستر اینترنت و به صورت آنلاین انجام می‌شود. برای این منظور می‌توانید درخواست خود را از طریق پیام رسان‌های ایتا، واتساپ یا تلگرام به بخش پشتیبانی این مجموعه ارسال کنید و یا سفارش خود را از طریق اپلیکیشن اختصاصی تیم گرافیک ثبت کنید.

  • محصولات تیم گرافیک از جمله کارت ویزیت، با متریال درجه یک و به روزترین تجهیزات تولید می‌شوند که این موضوع سبب بالا رفتن کیفیت بالای محصولات آن خواهد شد.

  • این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان خود، سفارشات را در سریع‌ترین زمان ممکن به آدرس آن‌ها ارسال می‌کند و برای سفارشات بالای 2 میلیون تومان هم هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد.

  • مجموعه تیم گرافیک برای جلب رضایت مشتریان خود محصولات را با مناسب‌ترین قیمت به آن‌ها ارائه می‌دهد که این موضوع از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود.

اطلاعات روی کارت ویزیت

سخن آخر

بسیاری از کسب‌وکارها برای معرفی برند خود به مخاطبین هدف، از کارت ویزیت استفاده می‌کنند که استفاده از آن مزایای زیادی برای کسب‌وکارها دارد.

ما در این محتوا در مورد مزایای استفاده از کارت ویزیت سخن گفتیم و نکاتی کاربردی برای افزایش اثرگذاری آن بیان کردیم. همچنین اطلاعات ضروری که باید در این برگه‌های تبلیغاتی درج شود ذکر کردیم و در پایان هم در مورد مزایای استفاده از خدمات تیم گرافیک برای چاپ کارت ویزیت توضیحاتی دادیم.

منبع: تیم گرافیک


اطلاعات روی کارت ویزیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!