پورعلی‌گنجی به تمرینات پرسپولیس پیوست


پورعلی‌گنجی به تمرینات پرسپولیس پیوست

ستاره پرسپولیس در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.

پورعلی‌گنجی به تمرینات پرسپولیس پیوست

به گزارش راهبرد معاصر؛ تمرینات امروز تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که حضور تماشاگران و اصحاب رسانه در این تمرین آزاد بود.

با توجه به ایام ماه مبارک رمضان در حالی که تمرین تنها دقایقی بعد از اذان مغرب برگزار شد، هواداران و علاقه‌مندان به این تیم استقبال خوبی از تمرینات پرسپولیس داشتند.

برخی از بانوان علاقه‌مند به تیم پرسپولیس که در محل تمرین حاضر شده بودند ابتدا از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری شد که به از تلاش‌های افشین پیروانی مدیر این تیم اجازه ورود به آنها داده شد.

نکته جالب توجه در خصوص تمرینات امشب بازگشت گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم بود که بعد از به همراه تیم ملی کشورش جواز حضور در یورو ٢٠٢۴ را کسب کرده بود و حالا این مدافع در سال جدید برای نخستین بار در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

این در شرایطی است که علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، اوستون اورنوف و وحدت هنانوف در تمرینات امروز سرخ‌پوشان غایب بودند.

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی حضور پررنگی در تمرینات امروز سرخ‌پوشان داشت و وی شخصا شاگردانش را تمرین داد. در ادامه قرمزها به دو تیم تقسیم شدند و به بازی درون تیمی پرداختند.

گفتنی است حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و پیمان حدادی عضو هیات مدیره این باشگاه نیز در تمرینات حاضر شدند.

همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع مصدوم قرمزها نیز امروز در تمرینات حاضر بود و به صورت جداگانه تمرین کرد./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022