آمادگی اوکراین برای سناریوهای مختلف جنگ با روسیه/ حملات مسکو تشدید شد


آمادگی اوکراین برای سناریوهای مختلف جنگ با روسیه/ حملات مسکو تشدید شد

اقتصادنیوز: مشاور رئیس دفتر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین گفت: فشار از سوی نیروهای روسیه تشدید شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پودلیاک ادامه داد: ما در حالت دفاعی هستیم و آنها [نیروهای روسیه] فشار می آورند. و پیشروی آنها روبه گسترش است.

او در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد گفت: علاوه بر این، ما می بینیم که چگونه آنها به ساخت سلاح، تقویت خود و بسیج برای تکمیل منابع ادامه می دهند. "

خبر مرتبط
روسیه توضیح داد/ ماجرای تساهل هسته‌ای با کره شمالی چیست؟

اقتصادنیوز: روسیه تمدید ماموریت هیئت کارشناسان نظارت بر اجرای تحریم‌های موشکی و هسته‌ای سازمان ملل متحد علیه کره شمالی را وتو کرد.

او اعتراف کرد که مشکل کمبود سلاح را حل کنید. - ما برای سناریوهای مختلف آماده می شویم. آیا حمله گسترده روسیه صورت خواهد گرفت؟ من مطمئن نیستم که آنها در این مقیاس برای آن آماده باشند، اما آنها به پیشروی خود ادامه خواهند داد و بدون سلاح نمی توانیم لجستیک تامین آنها را نابود کنیم.

مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین ایده "تجمع" درگیری را که قبلاً توسط رولف موتسنیچ، رئیس فراکسیون حزب سوسیال دموکرات آلمان در بوندستاگ پیشنهاد شده بود، رد کرد.

او معتقد است: روسیه اهداف روشنی دارد و آنها توقف نمی کنند و ما درباره سلطه صحبت می کنیم یا روسیه بر اروپا مسلط خواهد شد، یا روسیه شکست خواهد خورد و قانون بر اروپا مسلط خواهد شد».

او گفت، مشکل این است که "برخی از کشورها" که به کی یف کمک می کنند، "از پیروزی" در این درگیری می ترسند.

پیش از این، الکساندر سیرسکی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین نیز از وضعیت دشوار کشورش در سراسر جبهه ی نبرد و همچنین احتمال پیشروی نیروهای روسیه سخن گفت.

الکسی دانیلوف، دبیر سابق شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین نیز به خستگی جامعه اوکراین از درگیری ها اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی