آخرین وضعیت بازار رمزارز ها / 10 فرودین ماه 1403


آخرین وضعیت بازار رمزارز ها / 10 فرودین ماه 1403

سرمایه‌گذاران با افزایش نوسان در بازار رمزارز ها، به سطوح مقاومت کلیدی چشم دوخته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، معامله‌گران رمزارز ها شاهد نوسان بسیاری در رمز ارزهای اصلی بازار بوده‌اند، قیمت بیت کوین (BTC) که در یک روند صعودی قرار دارد و با مقاومت احتمالی در نقطه 72 هزار دلار روبرو است. با وجود کاهش اخیر قیمت، تقاضا برای بیت کوین همچنان بالا است. خوش‌بینی لری فینک، مدیرعامل بلک‌راک، در مورد صندوق قابل معامله اسپات بیت کوین این شرکت، حس خوش‌بینی نسبت به چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین را برجسته می‌کند.

تحلیل‌های درون زنجیره‌ای از CryptoQuant نشان‌دهنده جهشی در تقاضا برای بیت کوین است، که نگرانی‌هایی در مورد یک بحران نقدینگی احتمالی در سال آینده را برمی‌انگیزد. با نزدیک شدن رویداد هاوینگ بیت کوین، سوال مهم این است که آیا BTC می‌تواند به یک سقف جدید برسد و شتابی را در بازار آلت‌کوین‌ها ایجاد کند.

سفر بیت کوین در مسیر خوش‌بینی بازار رمزارز

اصلاح اخیر روند صعودی بیت کوین، گاوهای بازار را دلسرد نکرده است، این دسته از معامله‌گران برای نگه داشتن قیمت در بالای 70 هزار دلار تلاش می‌کنند. با میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) که روند صعودی دارد و شاخص قدرت نسبی (RSI) که به نفع گاوها است، بیت کوین برای صعود بیشتر آماده به نظر می‌رسد. صعود و تثبیت قیمت در بالای ۷۳,۷۷۷ دلار می‌تواند BTC را به سمت سطح ۸۰,۰۰۰ دلاری پیش ببرد، اگرچه سقوط زیر EMA ۲۰ روزه می‌تواند نشانه‌ای از یک اصلاح عمیق‌تر باشد.

آخرین وضعیت بازار رمزارز ها / 10 فرودین ماه 1403

آلت‌کوین‌ها در کانون توجه

اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) از جمله رقبای اصلی هستند، ETH که با مقاومت نزدیک به ۳,۶۷۸ دلار روبرو است و BNB که سطح ۵۸۸ دلار را به چالش می‌کشد. سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نشانه‌هایی از تثبیت را نشان می‌دهند، که با مقاومت‌های سطوح بالاتر دست و پنجه نرم می‌کنند. کاردانو (ADA) و دوج‌کوین (DOGE) نیز شاهد افزایش فشار معاملات بین گاوها و خرس‌ها هستند. ADA برای شکست بالای سطح ۰.۶۸ دلار تلاش می‌کند و DOGE نیز از منطقه مقاومت خود پیشی می‌گیرد و نشانه‌هایی از صعود احتمالی را می‌دهد.

آخرین وضعیت بازار رمزارز ها / 10 فرودین ماه 1403

آوالانچ (AVAX) و شیبا اینو (SHIB) نیز درون ساختار فعلی خود با مقاومت مهمی روبه رو شده‌اند. AVAX به دنبال یک شکست صعودی به سمت ۷۶ دلار است. از آن سمت نیز تون‌کوین (TON) انعطاف‌پذیری بسیاری را با یافتن تقاضای جدید از سوی معامله‌گران تجربه می‌کند.

وضعیت فعلی بازار کریپتو بازتابی از تعامل پیچیده‌ای از خوش‌بینی صعودی معامله‎‌گران و موقعیت‌یابی استراتژیک فروشندگان پیش از رسیدن رمز ارزهای مهم به سطوح مقاومتی است.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی