آتش سوزی کارگاه تولید سپر خودرو در تهران + فیلم


آتش سوزی کارگاه تولید سپر خودرو در تهران + فیلم

به گزارش رکنا، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۱۶ و ۳۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌ سوزی کارگاه تولید سپر خودرو به آدرس تهرانپارس خیابان وفادار شرقی...

به گزارش رکنا، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۱۶ و ۳۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌ سوزی کارگاه تولید سپر خودرو به آدرس تهرانپارس خیابان وفادار شرقی خیابان سلطانی اعلام شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشان‌ها در زمان کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند در یک ساختمان یک طبقه به وسعت حدوداً بیش از ۲۵۰ متر که بر روی قسمت پشت بام ساکنین یک نیم طبقه با سقف‌های کاذب و میله‌های فلزی یک انبار کاذبی درست کرده بودند آتش‌سوزی شده است.

ملکی اظهار کرد: طبقه همکف کارگاه و انبار نگهداری حجم زیادی از سپر‌های خودرو بود و طبقه بالا که یک انبار کاذب درست کرده بودند پر از وسیله بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: زیر زمین هم مقدار زیادی جنس وجود داشت، اما طبقه همکف این ساختمان که انبار و کارگاه بود کاملاً شعله‌ور شده بود و بخش‌های زیادی از طبقه بالا به سقف کاذب هم سرایت کرده بود.

وی گفت: سپر‌های خودرو از جمله مواد نفتی و هیدروکربنی هستند و دود بسیار غلیظ و مسموم کننده هم دارند و در مجاورت این مکان مغازه‌های تعمیرگاه خودرو و تعویض روغنی بود.

ملکی گفت: بر روی سقف مغازه مکانیکی و تعویض روغنی هم مقدار زیادی لاستیک‌های ضایعاتی نگهداری می‌شد و آتش در حال سرایت به آن لاستیک‌های ضایعاتی بود که اگر این اتفاق می‌افتاد به چندین مغازه دیگه هم آتش سرایت می‌کرد.

وی گفت: آتش‌نشانان سریعاً به محل رسیدند و از چند طرف عملیات را آغاز کردند و سقف‌های شیروانی کاذب را شکاف دادند و به قسمت شعله‌ور شده نفوذ کردند و تعدادی دیگر در طبقه همکف مشغول اطفای حریق شدند.

ملکی گفت: سریعاً آتش تحت کنترل درآمد و خوشبختانه شخصی در مغازه نبود یا کسانی که بودند خارج شده بودم و در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.


آتش سوزی کارگاه تولید سپر خودرو در تهران + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...