پایان کار موبایل قاپ حرفه ای میدان امام حسین (ع) در تعقیب و گریز پلیسی


پایان کار موبایل قاپ حرفه ای میدان امام حسین (ع) در تعقیب و گریز پلیسی

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 9 فروردین ماه عوامل گشت کلانتری 106 نامجو در راستای طرح مبارزه با موبایل قاپی و کیف قاپی در...

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 9 فروردین ماه عوامل گشت کلانتری 106 نامجو در راستای طرح مبارزه با موبایل قاپی و کیف قاپی در حال گشت زنی در محدوده میدان امام حسین(ع) تهران بودند که متوجه فردی مشکوک می شوند که بلافاصله پس از مشاهده ماموران اقدام به تغییر جهت و از محل متواری می شود.

وی گفت: ماموران که به رفتار این فرد مشکوک شدند، سریعا برای متوقف کردن این فرد اقدام و پس از تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: در بازرسی از متهم یک دستگاه تلفن همراه یافت شد که پس از استعلام، مشخص شد که دستگاه تلفن همراه سرقتی می باشد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری ادامه داد: متهم برای بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی به کلانتری 106 نامجو تحویل داده شد و در بررسی های بعدی متهم اعتراف نمود که سابقه چندین فقره سرقت مشابه را داشته است.

همچنین سرهنگ صادقی پور به شهروندان توصیه کرد: در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری یا هدفون استفاده کنندو همچنین از دادن تلفن همراه به افراد غریبه خودداری کرده تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.


پایان کار موبایل قاپ حرفه ای میدان امام حسین (ع) در تعقیب و گریز پلیسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)