ماجرای فرار دختر 20 ساله در تهران


ماجرای فرار دختر 20 ساله در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.

ماجرای فرار دختر 20 ساله در تهران

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی ولی پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدودا 20 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند؛ فقدانی به بهانه خرید از منزل بیرون رفته است ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است.

این مقام ارشد پلیسی گفت: خانواده این فقدانی در حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند اعضای خانواده شان فقدانی را در یکی از خیابان های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده اند

وی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی به دست آمد فقدانی به همراه یک مردجوان از مغازه ای اقلام خوراکی تهیه کرده و بدین ترتیب درابتدا چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: پس از مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به همراه فقدانی به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت؛ حدودا 3 سال با فقدانی آشنا بودم و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی , موضوع را باخانواده او درمیان گذاشته، اما بدلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی های غیر مجاز با مخالفت های شدید خانواده فقدانی روبروشده و چاره ای جز فراری دادن او نداشته‌ام که با طرح نقشه قبلی وی را از منزل خارج و با خود به منزلم در مرکز شهر تهران بردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به پیدایش فقدانی نامبرده تحویل خانواده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی