جانشین احتمالی خطیر در استقلال از نگاه یکی از مدیران سابق


عضو اسبق هیئت مدیره استقلال برای این باشگاه مدیر انتخاب کرد! احتمال دارد استقلال و پرسپولیس به سیستم بانکی کشور واگذار شوند و سخنگوی دولت در روزهای پایانی سال گذشته این مسئله را به صراحت اعلام کرد. در چنین شرایطی اکبر عباسی ملکی عضو اسبق...

جانشین احتمالی خطیر در استقلال از نگاه یکی از مدیران سابق

عضو اسبق هیئت مدیره استقلال برای این باشگاه مدیر انتخاب کرد!

احتمال دارد استقلال و پرسپولیس به سیستم بانکی کشور واگذار شوند و سخنگوی دولت در روزهای پایانی سال گذشته این مسئله را به صراحت اعلام کرد.

در چنین شرایطی اکبر عباسی ملکی عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال که خودش سال‌ها جزو مدیران ارشد بانکی کشور بوده، نهم فروردین مدعی شد اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، در مجموع مثبت است ولی بانک‌ها باید برای اداره استقلال و پرسپولیس شرکت تاسیس کرده و سراغ افرادی بروند که علاوه بر علاقه به این دو تیم، سابقه مدیریتی هم داشته باشند.

ملکی در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد کاظم اولیایی مدیرعامل و عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال از جمله افرادی است که توانایی انجام چنین کاری را دارد و اگر استقلال به سیستم بانکی کشور واگذار شود، اولیایی می‌تواند به این باشگاه کمک کند.

با توجه به اعتباری که ملکی در سیستم بانکی کشور و البته بانک تجارت دارد، اگر استقلال به این بانک واگذار شود اصلا بعید نیست اولیایی دوباره به جمع مدیران استقلال برگردد هرچند باید ببینیم این قضیه واگذاری انجام خواهد شد یا اینکه در روزهای آینده اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)