فوت 617 نفر در تصادفات رانندگی ایام نوروز


فوت 617 نفر در تصادفات رانندگی ایام نوروز

جانشین پلیس راه کشور، گفت: متأسفانه از صبح روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ صبح امروز، ۶۱۷ نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

سیاوش محبی از فوت ۶۱۷ نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی خبر داد و گفت: طی این مدت، ۱۶ هزار و ۵۸۳ نفر از عزیزان در تصادفات جاده‌ای مجروح شده‌اند.

به گزارش برنا، وی درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور طی امروز (جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳) گفت: در حال حاضر در بیشتر محور‌های مواصلاتی سراسر کشور، بار ترافیکی نسبت به روز‌های قبل به خصوص روز گذشته کاهش یافته است و ترافیک روانی در اغلب محور‌ها وجود دارد و خوشبختانه هیچ‌گونه گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

محبی افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس یعنی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۸ صبح امروز یعنی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، به طور متوسط ۲۶ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است. طی این مدت، استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان پرحادثه‌ترین استان‌های کشور به لحاظ آمار بالای تصادفات جاده‌ای بوده‌اند.

جانشین پلیس راه کشور ادامه داد: متأسفانه از صبح روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ صبح امروز، ۶۱۷ نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند. همچنین طی این مدت، ۱۶ هزار و ۵۸۳ نفر از عزیزان در تصادفات جاده‌ای مجروح شده‌اند.

محبی بیان کرد: در حال حاضر بیشترین انباشت خودرو مربوط به استان مازندران با ۳۰۸ هزار دستگاه، گیلان با ۲۳۵ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۷۵ هزار خودرو است. بیشترین خروج خودرو‌های شخصی نیز از استان تهران به ثبت رسیده است که ۶۷۵ هزار دستگاه از این استان به سایر استان‌های کشور بخصوص استان‌های سیاحتی و شمال کشور عزیمت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم