غافلگیری دزدان حرفه ای در شفت / در صحنه دزدی شوکه شدند


غافلگیری دزدان حرفه ای در شفت / در صحنه دزدی شوکه شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید تقی‌زاده فرمانده انتظامی شفت همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهارداشت: پلیس با برخورد...

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید تقی‌زاده فرمانده انتظامی شفت همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهارداشت: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی شالماء حین گشت‌زنی در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت کابل برق مشاهده که سارق با رویت پلیس با خودرو پراید متواری شد، افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته، خودرو مورد نظر متوقف و این فرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت از دستگیری 2 همدست دیگر این سارق در مخفیگاهشان و اعتراف آن‌ها به 5 فقره سرقت کابل برق با همکاری یکدیگر خبر داد و بیان‌داشت: 2 مالخر این پرونده‌ها نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: دستگیر شدگان 30، 34، 36، 44 و 46 ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ تقی‌زاده در پایان امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه عنوان کرد و گفت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.


غافلگیری دزدان حرفه ای در شفت / در صحنه دزدی شوکه شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!