تمهیدات ترافیکی در جاده‌های کشور/ چالوس یک طرفه می‌شود


مهر: رییس پلیس راه کشور با بیان اینکه در اکثر جاده‌ها همزمان با پیک دوم سفرهای نوروزی، شاهد تردد پرحجم اما روان هستیم، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران نوروزی اندیشیده شده است. سردار حسن مؤمنی صبح جمعه در سفر به استان سمنان و در جمع...

تمهیدات ترافیکی در جاده‌های کشور/ چالوس یک طرفه می‌شود

مهر: رییس پلیس راه کشور با بیان اینکه در اکثر جاده‌ها همزمان با پیک دوم سفرهای نوروزی، شاهد تردد پرحجم اما روان هستیم، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

سردار حسن مؤمنی صبح جمعه در سفر به استان سمنان و در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به وضعیت جاده‌های کشورمان؛ بیان کرد: در اکثر جاده‌های کشورمان همزمان با پیک دوم سفرهای نوروز، شاهد تردد پرحجم اما روان هستیم.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی کشورمان مانند هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگینی دارند، افزود: برای موج بازگشت مسافران نوروزی برای جاده‌های کشور به خصوص دو جاده مذکور، تمهیداتی اندیشیده خواهد شد.

رئیس پلیس راه کشور بیان کرد: روز دوازدهم مسیر جنوب به شمال در محور چالوس به تهران مسدود اعلام خواهد شد همچنین روز چهاردهم نیز چنین وضعیتی خواهد داشت تا هموطنان که می‌خواهند از استان‌های شمالی به تهران بازگردند مشکلات ترافیکی را شاهد نباشند.

مؤمنی همچنین خواستار توجه مسافران نوروزی به زمان بندی بازگشت از سفر شد و ابراز کرد: مسافرانی که به شهرهایی مانند مشهد یا شهرهای شمالی سفر کرده‌اند برای بازگشت زمان بندی درستی را داشته باشند تا به اوج ترافیک‌های جاده‌ای برنخورند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به نکات ایمنی به خصوص استراحت در ازای هر ۱۲۰ دقیقه رانندگی شد و بیان کرد: نیاز است که مسافران از عجله و سرعت بالا به شدت پرهیز کنند تا دچار تصادف نشوند.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی