این 7 ستاره بزرگ فوتبال در جام ملت‌های اروپا حضور نخواهند داشت!


این 7 ستاره بزرگ فوتبال در جام ملت‌های اروپا حضور نخواهند داشت!

7 بازیکن موفق جهان فوتبال همراه با کشورشان به جام ملت‌های اروپا نخواهند آمد از جمله بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا!

وقت صبح-جام ملت‌های اروپا فرصتی عالی برای فوتبالیست‌های اروپایی است که توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند اما 7 ستاره که انتظارش را ندارید در این مسابقات نخواهند بود!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تعدادی بازیکن مشهور در جام ملت‌های اروپا سال 2020 غایب بودند. ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول و هلند به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست داد. در حالی که عمل جراحی زانو باعث شد زلاتان ابراهیموویچ در یک مسابقه خداحافظی بازی نکند.

حالا پس از گذشت 4 سال می‌دانیم این 7 فوتبالیست برتر به همراه تیم ملی‌شان به این مسابقات نخواهند آمد!

تیبو کورتوا

این نایب کاپیتان بلژیک، صدمین بازی ملی بزرگسالان خود را در جام جهانی 2022 تجربه کرد. متاسفانه او فقط با پشت سر گذاشتن دو بازی در اوایل فصل 2023-2024 مصدوم شد. مصدومیت او جدی است و نیاز به جراحی داشت.

دیوید آلابا

کورتوا تنها بازیکن رئال مادرید نیست که در این فصل دچار مصدومیت شده است. در حالی که مصدومیت زانو ادر میلیتائو، ملی پوش برزیلی هیچ تاثیری بر حضور او در یورو 2024 ندارد، مصدومیتی که دیوید آلابا از آن رنج می‌برد جدی‌تر است.

آلابا 31 ساله کاپیتان تیم ملی اتریش است.

ارلینگ هالند

این فقط مصدومیت نیست که بازیکنان را از حضور در جام ملت‌های اروپا دور نگه می‌دارد. ارلینگ هالند فصل گذشته را به عنوان برترین گلزن لیگ برتر به پایان رساند اما عملکرد ناامیدکننده این بازیکم نروژی در دوره مقدماتی به این معنی است که تیم ملی نروژ و او در این مسابقات شرکت نخواهند کرد.

ویکتور گیوکرس

گیوکرس، بازیکن سوئدی، مانند هالند به آلمان نخواهد رفت. این مهاجم در این فصل 36 گل در 39 بازی به ثمر رسانده است که باعث علاقه تیم‌هایی مانند آرسنال به او شده است.

بلژیک و اتریش موفق شدند گیوکرس و هم تیمی‌هایش را شکست بدهند.

گاوی

یورو آینده فرصتی برای استعدادهای جوان زیادی خواهد بود تا از اولین تورنمنت بزرگ خود لذت ببرند. با این حال بعید است گاوی این بار بتواند در این مسابقات شرکت کند.

با وجود اینکه گاوی تنها 19 سال سن دارد، 27 بازی ملی برای تیم ملی اسپانیا دارد. او دو بار در مسابقات مقدماتی، در پیروزی مقابل نروژ و قبرس گلزنی کرد اما در دیدار نهایی مقدماتی مقابل گرجستان در ماه نوامبر دچار پارگی رباط صلیبی شد که به نظر می‌رسد او را تا شروع فصل آینده از زمین دور نگه دارد.

پل پوگبا

دلیل سومی هم وجود دارد که چرا برخی از بازیکنان در یورو 2024 حضور نخواهند داشت. علاوه بر مصدومیت و ناکامی در راهیابی به این مسابقات، بازیکنان مشهوری نیز وجود دارند که به دلیل محرومیت، مسابقات را از دست خواهند داد. پوگبا پس از مثبت بودن نتیجه تست اعتیادش 4 سال را به دور از زمین فوتبال خواهد گذراند.

ساندرو تونالی

تونالی نیز مانند پوگبا به دلیل محرومیت این مسابقات را از دست خواهد داد. این ملی پوش ایتالیایی زودتر از بازیکن فرانسوی به فوتبال بازخواهدگشت. او منتظر است تا محرومیتش به دلیل نقض مقررات شرط بندی در آگوست 2024 به پایان برسد.

منبع: www.mirror.co.uk

کد خبر : ۲۲۸۶۴۱
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم