عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»


عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»

در سال ۱۴۰۲ یکی از فیلم‌های سینمایی خبرساز، فیلم «پرویزخان» بود که ماجرای سرمربی گری پرویز دهداری در تیم ملی جنجالی دهه ۶۰ را روایت می‌کند. یکی از نکات جالب این فیلم شباهت بازیگر نقش احمدرضا...

در سال ۱۴۰۲ یکی از فیلم‌های سینمایی خبرساز، فیلم «پرویزخان» بود که ماجرای سرمربی گری پرویز دهداری در تیم ملی جنجالی دهه ۶۰ را روایت می‌کند. یکی از نکات جالب این فیلم شباهت بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده به خود عقاب آسیا است.

این شباهت به حدی بوده است که لحظه رونمایی از اولین کلوزآپ از چهره ابوالفضل موسوی روی پرده، با تشویق قابل‌توجه مخاطبان همراه شد! نه به این دلیل که ابوالفضل موسوی بازیگری شناخته‌شده است، بلکه به دلیل شباهت جذاب این بازیگر ناشناخته، به دوران جوانی عقاب آسیا!

احمدرضا عابدزاده، بی‌تردید یکی از ستاره‌های بی‌بدیل در دنیای فوتبال محسوب می‌شود که جایگاهی ممتاز در میان علاقه‌مندان این ورزش در ایران دارد. شاید جالب باشد بدانید او یکی از ستاره‌هایی است که پرویز دهداری به آسمان فوتبال ایران تقدیم کرده است.

بخشی از روایت فیلم «پرویزخان» هم مربوط به لحظه‌ای است که عابدزاده‌ گمنام، در زمین خاکی، می‌درخشد و پرویزخان او را به تیم ملی دعوت می‌کند. یکی از جذابیت‌های این سکانس هم حضور رسول کربکندی، مربی باسابقه فوتبال، در نقش خودش است.

عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»


عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)