توضیحات  ایران ایر در خصوص تاخیر پرواز 718 استانبول به تهران 


در پی انتشار خبری در «انتخاب» درمورد تاخیر چندین ساعته پرواز تهران-استانبول ایران ایر، جوابیه‌ای ارسال کرد که متن آن در زیر می‌آید: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن عرض پوزش از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول - تهران مورخ ۸ فروردین سال...

توضیحات  "ایران ایر" در خصوص تاخیر پرواز 718 استانبول به تهران 

در پی انتشار خبری در «انتخاب» درمورد تاخیر چندین ساعته پرواز تهران-استانبول ایران ایر، جوابیه‌ای ارسال کرد که متن آن در زیر می‌آید:

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن عرض پوزش از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول - تهران مورخ ۸ فروردین سال جاری این شرکت به آگاهی می‌رساند پس از فرود هواپیما در استانبول، خلبان و کادر فنی این هواپیما متوجه اشکال فنی در هواپیما شده و با تمامی امکانات موجود در فرودگاه استانبول و شعبه "هما" در ترکیه نسبت به رفع اشکال اقدام نموده تا هواپیما به چرخه‌ی پروازی بازگردد.

پس از رفع اشکال فوق و انجام امور پروازی و آمادگی هواپیما جهت برخاستن از باند فرودگاه استانبول، مجددا مشکل رویت شد و از آنجایی که ایمنی رکن اصلی پروازهای”هما” است با تصمیم خلبان، هواپیما مجددا به ترمینال مراجعت می‌کند.

در ادامه مقرر شد هواپیمای جایگزین در اسرع زمان به سمت فرودگاه استانبول پرواز نماید که با توجه به فاصله زمانی و مکانی فرودگاه استانبول لاجرم، تاخیر پرواز فوق بیشتر شد.

شایان ذکر است با حضور رئیس و مسولان شعبه "هما" در تمامی لحظات در کنار مسافرین، تکالیف مربوط به حقوق مسافر انجام و چندین نوبت با غذای گرم از مسافرین گرامی پذیرایی بعمل آمده وو حداکثر تلاش برای رضایتمندی مسافرین صورت گرفته است.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذر خواهی مجدد از تمامی مسافران گرامی این پرواز، استدعا دارد شرایط زمانی (اوج سفر‌های نوروزی و انجام عملیات پروازی در خارج از کشور) و محدودیت‌های بسیار ناشی از تامین قطعه و ارسال آن و همچنین اعزام هواپیمای جایگزین و در نهایت تامین ایمنی پرواز و مسافران مورد پذیرش هموطنان گرامی قرار گیرد.

حسام قربانعلی

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا