اولین تصاویر از گوشی Redmi Note 13 Turbo را اینجا ببینید؛ طراحی آشنای قاتل پرچمداران


اولین تصاویر از گوشی Redmi Note 13 Turbo را اینجا ببینید؛ طراحی آشنای قاتل پرچمداران

مدیرکل برند ردمی اخیراً یک ویدئو در فضای مجازی منتشر کرده و یک گوشی هوشمند جدید را به نمایش گذاشته است. گرچه نام این محصول ذکر نشده، اما به نظر می‌رسد که با همان گوشی میان‌رده اما قدرتمند Redmi Note 13 Turbo مواجه هستیم و می‌توانیم نیم‌نگاهی به...

مدیرکل برند ردمی اخیراً یک ویدئو در فضای مجازی منتشر کرده و یک گوشی هوشمند جدید را به نمایش گذاشته است. گرچه نام این محصول ذکر نشده، اما به نظر می‌رسد که با همان گوشی میان‌رده اما قدرتمند Redmi Note 13 Turbo مواجه هستیم و می‌توانیم نیم‌نگاهی به طراحی ظاهری آن داشته باشیم.

انتظار می‌رود که شیائومی گوشی جذاب Redmi Note 13 Turbo را همراه با تراشه قدرتمند Snapdragon 8s Gen 3 عرضه کند. تا به امروز اطلاعات قابل استناد چندانی در رابطه با این دستگاه منتشر نشده، با این وجود ممکن است گوشی ردمی نوت 13 توربو با نام تجاری Poco F6 به بازار بین‌المللی راه یابد.

اولین تصاویر از گوشی Redmi Note 13 Turbo را اینجا ببینید؛ طراحی آشنای قاتل پرچمداران

با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی فوق‌الذکر، به نظر می‌رسد که اولین تصویر رسمی و واقعی از آن منتشر شده و می‌توانیم نیم‌نگاهی به طراحی ظاهری آن داشته باشیم.

اولین تصویر از قدرتمندترین میان‌رده شیائومی

آقای توماس وانگ (Thomas Wang)، مدیرکل برند ردمی، اخیراً با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی به اظهار نظر در رابطه با دستگاه‌های ساخته شده توسط شیائومی پرداخته است. وی در این ویدئو مدعی شده که میراث Xiaomi گوشی‌های هوشمند قدرتمند و نسبتاً مقرون به صرفه‌ای هستند که می‌توانند به راحتی با مدعیان بازار بین‌المللی رقابت کنند.

اولین تصاویر از گوشی Redmi Note 13 Turbo را اینجا ببینید؛ طراحی آشنای قاتل پرچمداراناولین تصویر از گوشی جذاب Redmi Note 13 Turbo

توماس وانگ در ادامه یک گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت و ظاهری بخش جلویی آن را افشا کرد. گرچه در ویدئوی فوق نام این دستگاه افشا نشده، اما تحلیلگران دنیای فناوری معتقدند که این گوشی همان Redmi Note 13 Turbo است.

همان‌طور که در تصاویر مربوط به این ویدئو در فضای مجازی می‌توان مشاهده کرد، گوشی مذکور در بخش جلویی یک پنل تخت به همراه حفره پانچ منفرد برای جاگیری دوربین سلفی را به همراه دارد. علاوه بر این، کلید پاور بیرون زده نیز قابل مشاهده است.

اولین تصاویر از گوشی Redmi Note 13 Turbo را اینجا ببینید؛ طراحی آشنای قاتل پرچمداران

به گزارش Phoneworld، بر اساس این جزئیات می‌توان حدس زده که گوشی ردمی نوت ۱۳ توربو احتمالاً صفحه‌نمایش OLED با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را به همراه دارد.

تراشه اسنپدراگون مورد استفاده در این گوشی (Snapdragon 8s Gen 3) نیز عملکردی بین نسل دوم و نسل سوم اسنپدراگون 8 را در اختیار ما قرار خواهد داد. شایان ذکر است که این پردازنده یک هسته قدرتمند Cortex-X4 با سرعت کلاک 3.0 گیگاهرتز به همراه خواهد داشت.

در همین رابطه بخوانید:

- مشخصات گوشی ردمی Note 13R Pro افشا شد؛ تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 با 16 گیگابایت حافظه رم
- چیپست پرچمدار کُش Snapdragon 8s Gen 3 کوالکام با هسته پرقدرت Cortex-X4 معرفی شد

در صورتی که شایعات منتشر شده پیرامون گوشی Redmi Note 13 Turbo صحیح باشند، این گوشی میان‌رده اولین دستگاه هوشمند مجهز به یک تراشه این چنین قدرتمند خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی