تعقیب و گریز پلیس پایان دزدی های سارق موتورسیکلت های شهرری


تعقیب و گریز پلیس پایان دزدی های سارق موتورسیکلت های شهرری

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدرضا عمادالدینی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری، گفت: ماموران کلانتری 173 امین آباد، حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با یک سرنشین مشکوک شدند. وی...

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدرضا عمادالدینی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری، گفت: ماموران کلانتری 173 امین آباد، حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با یک سرنشین مشکوک شدند.

وی بیان داشت: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به راکب آن دستور توقف دادند، اما متهم بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه می داد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهم را که قصد داشت به صورت پیاده فرار کند، دستگیر کردند.

سرهنگ عمادالدینی عنوان کرد: ماموران پس از بررسی ارکان موتورسیکلت و استعلام از مرکز پیام متوجه شدند موتورسیکلت از یکی از شهرستان های همجوار به سرقت رفته است که در بازرسی از متهم، تعدادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیری شده ،به کلانتری انتقال و در بازجویی های پلیسی به 5 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: با شناسایی مال باختگان و دعوت از آنها، تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شکات و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


تعقیب و گریز پلیس پایان دزدی های سارق موتورسیکلت های شهرری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو