پیام مهم قلعه‌نویی که به گوش خط‌خورده‌ها رسید!


پیام مهم قلعه‌نویی که به گوش خط‌خورده‌ها رسید!

لیست تیم ملی همواره با نقدهایی از سوی رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال همراه بوده و طبیعتا لیست امیر قلعه‌نویی هم از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش وقت صبح،لیست امیر قلعه‌نویی این بار به بهانه بازی با ترکمنستان هم با حرف و حدیث‌هایی همراه بود. دعوت از برخی جوان‌ها و خط زدن برخی از لژیونرهای شاخص و عدم دعوت از چند بازیکن شاخص موجب نقدهایی در این زمینه شد و حتی دیدیم باشگاه استقلال نسبت به عدم دعوت از آرمین سهرابیان به اردوی تیم ملی معترض شد.

امیر قلعه‌نویی بعد از حذف تیم ملی از جام ملت‌ها وعده جوان‌گرایی در تیم ملی را داد و به همین خاطر با دعوت از چند بازیکن جوان، چند باتجربه را خط زد.

در بازگشت از اردوی تیم ملی از ترکمنستان حمید مطهری در مصاحبه‌ای به نکته مهمی اشاره کرد. نکته‌ای که به نظر دیدگاه امیر قلعه‌نویی بود و این به نوعی ابلاغ مهم سرمربی تیم ملی به خط‌خورده‌ها است. حمید مطهری در این باره گفت: ما سعی می‌کنیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم. شاید در این دیدگاه و نظرات‌مان اشتباه هم بکنیم اما واقعا هیچ نیتی در آن نیست.

تیم ملی خرداد ماه بار دیگر در مقدماتی جام جهانی به میدان می‌رود و باید مصاف با هنگ‌کنگ و ازبکستان را تجربه کند و به استناد این مصاحبه باید گفت باز هم لیست تیم ملی تغییر خواهد کرد. چرا که حمید مطهری گفته او و دیگر مربیان تیم ملی ۹ هفته پایانی لیگ برتر را به دقت رصد خواهند کرد.

احتمالا این مصاحبه دغدغه خاطر بازیکنانی که از لیست تیم ملی جا مانده‌اند را از بین خواهد برد.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۸۷۱۵
۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)