از «رمضان گرد» تا «نکوداشت آئین کهن زورخانه گردی»


از «رمضان گرد» تا «نکوداشت آئین کهن زورخانه گردی»

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اجرای ویژه برنامه های متعددی را در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار داده است. از...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اجرای ویژه برنامه های متعددی را در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار داده است.

از جمله این برنامه ها «رمضان گرد» با محوریت دیدار با اماکن متبرکه و امامزاده های شهر اصفهان است که از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 11 فروردین ادامه دارد.

امامزاده اسماعیل، امامزاده جعفر، امامزاده هارونیه، مقبره علامه مجلسی، امامزاده اسحاق، امامزاده شاهزید و امامزاده احمد از جمله اماکنی است که در این برنامه مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد.

«نوبهار در نقش و رنگ» عنوان برنامه دیگری است که در قالب کارگاه چاپ قلمکار نقاشی ویژه کودکان تهیه و از دوم فروردین ماه در نقاط مختلفی مانند خیابان امام خمینی، بازار عطارها، بازار مخلص و عصارخانه شاهی برگزار شده است.

از «رمضان گرد» تا «نکوداشت آئین کهن زورخانه گردی»این برنامه تا 12 فروردین ماه ادامه دارد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می‌توانند به اپلیکیشن «اصفهان من» مراجعه کنند.

نکوداشت آئین کهن زورخانه گردی در ماه مبارک رمضان هم برنامه دیگری است که در قالب مجموعه برنامه های «گود و ماه» در روز 11 فروردین ماه از ساعت 20:30 در زورخانه گردان رهنان واقع در رهنان، بلوار امام رضا(ع)، خیابان شهدا غربی میزبان علاقمندان خواهد بود.

اصفهان/ بهمن راعی


از «رمضان گرد» تا «نکوداشت آئین کهن زورخانه گردی»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)