با خیریه کوینکس دنیا مکان بهتری است


با خیریه کوینکس دنیا مکان بهتری است

جالب است بدانید که این صرافی یک موسسه خیریه اختصاصی به نام CoinEx Charity یا خیریه کوینکس دارد. خیریه کوینکس به‌ عنوان سازمان خیریه بین ‌المللی شناخته شده است و در حال حاضر با چندین...

جالب است بدانید که این صرافی یک موسسه خیریه اختصاصی به نام CoinEx Charity یا خیریه کوینکس دارد.

خیریه کوینکس به‌ عنوان سازمان خیریه بین ‌المللی شناخته شده است و در حال حاضر با چندین سازمان غیرانتفاعی در زمینه ‌های مشترک فعالیت می‌کند. این صرافی در سال 2022 اقدام به تأسیس انجمن خیریه به ‌منظور توسعه پوشش‌ دهی سطح ضعیف جامعه و یاری رساندن به کودکان مشغول به تحلیل و... نموده است.

در این‌ جا قصد داریم به انجمن خیریه کوینکس و امورات انجام شده توسط آن بپردازیم. جهت شناخت و آگاهی بیشتر درباره این انجمن، با ما همراه باشید.

خیریه کوینکس به عنوان یک سازمان خیریه بین المللی چه اهمیتی دارد؟

امروزه صرافی بزرگ کوینکس به‌ عنوان یک صرافی معتبر رمز ارز، تلاش دارد تا از طریق رمز ارزهای مختلف و بلاک چین، امکانات گسترده ‌ای را جهت فراهم ‌آوردن بستری عدالت ‌محور برای اقشار ضعیف جامعه، ایجاد کند. این مؤسسه با اختصاص‌ دادن بخشی از درآمد خود، در توزیع منابع آموزشی نقش مهمی ایفا می‌کند.

همان ‌طورکه بیان شد، این امورات ممکن است به‌ عنوان ایجاد امکانات آموزشی برای کودکان در حال تحصیل، تأمین تجهیزات پزشکی و آموزشی، تأمین منابع مالی و رفع نیازهای ویژه گروه‌های ضعیف، انجام شود. امروزه به ‌دلیل وجود 700 میلیون نفر در شرایط حاد اقتصادی در جهان، مؤسسه خیریه کوینکس اهمیت بسیاری در زمینه فراهم ‌آوردن انواع امکانات رفاهی برای کودکان و نوجوانان مختلف در سراسر جهان، دارد.

همچنین ارائه انواع دوره‌ های مختلف آموزشی بلاک چین توسط این انجمن و سایر امکانات فناوری ارتباطات برای مردم آسیب ‌دیده، از جمله دیگر اقدامات آن به ‌شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این اهمیت جدا از اینکه سبب کمک به افراد نیازمند می‌ شود، پایداری اقتصادی و اجتماعی جامعه را به میزان قابل ‌توجهی به دنبال دارد و همچنین از تعداد جوامع آسیب‌پذیر جامعه به مقدار چشم‌گیری کاسته می‌ شود.

زمان تأسیس خیریه کوینکس

همان‌ طور که در مطالب پیشین بیان شد، این خیریه در سال 2022 با اهدافی همچون تغییر سطح زندگی و ارتقا بخشیدن به آن با کمک فناوری پیشرفته بلاک چین، ایجاد صندوق خیریه به مقدار چند میلیون دلار، یاری رساندن به قشر محروم جامعه، کمک به دانش آموزان و فراهم آوردن بستری جهت تحصیل آسان‌تر و... تاسیس شد.

این خیریه در تلاش است تا از طریق رمز ارزها و بلاک چین‌، اقدام به فراهم ‌آوردن امکانات رفاهی برای افراد مناطق محروم نماید. در ادامه به مطالب بیشتری در زمینه مأموریت‌ های این خیریه، خواهیم پرداخت.

هدف خیریه کوینکس چیست؟

این خیریه با تلاش خود نشان داده است که می‌ توان با یاری رساندن به قشر آسیب ‌پذیر جامعه، مشارکت فعال در اقدامات بشر دوستانه، کاهش میزان اختلافات طبقاتی و همچنین ایجاد برابری در سرتاسر جهان، کمک‌ های بسیاری در بهبود چشمگیر این مشکلات، انجام داد.

همچنین یکی دیگر از فعالیت‌ های این خیریه، پرداختن به رویدادهای مهمی همچون انواع کمک ‌های امدادی و پزشکی در شرایط حاد و اضطراری، کمک‌های مردمی و افزایش روحیه مردم برای زندگی بهتر و... است. مبارزه با فقر و فقر زدایی، از جمله مهم ‌ترین شعار خیریه کوینکس به‌ شمار می‌رود‌. مأموریت این انجمن بر روی رسیدگی به فعالیت ‌های بشردوستانه و کمک‌ های مردمی با استفاده از بلاک چین، متمرکز است‌ و مردم را به‌ عنوان اولین اولویت خود دانسته است‌‌.

تلاش‌ های خیریه کوینکس در سرتاسر جهان قابل ‌مشاهده است. از جمله فعالیت‌ های این خیریه عبارت است از اهدای انواع کتاب‌های آموزشی و دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین، ساخت کتابخانه و... همچنین یکی دیگر از اهداف مهم این خیریه، ارائه انواع کمک‌های خیرخواهانه به مردم مناطق محروم از جمله ویتنام، اندونزی، تایلند، نیجریه و... است.

این انجمن توانسته از طریق همکاری با سایر سازمان‌های خیریه مختلف، قدرت خیریه را به ‌خوبی تقویت کند و توسعه پایداری به رشد خیرخواهی در اجتماعات جهان بخشد.

ارائه بسته‌ های نوروزی به افراد نیازمند توسط خیریه کوینکس

از اهداف مهم دیگر کوینکس می‌توان به نیازهای مالی و معیشتی افراد اشاره کرد. این اقدام با هدف ایجاد شادی برای افراد و زیبایی بخشیدن به سفره‌های نوروزی آنان، از سوی کوینکس انجام شده است. از این رو این مؤسسه، بسته‌ های معیشتی و نوروزی مختلف که شامل هفت سین، آجیل، کارت تبریک، شیرینی و... بود، پیش از ایام نوروز به مردمان نیازمند یکی از روستاهای آذربایجان شرقی اهدا کرد. کمک ‌های معیشتی برای قشر ضعیف و آسیب‌دیده جامعه، کمی از میزان مشکلات آنان می‌کاهد و شادی را به دل افراد باز می‌گرداند.

با خیریه کوینکس دنیا مکان بهتری است

همکاری خیریه کوینکس با سازمان‌ RMIT

سازمان RMIT همکاری گسترده‌ای با انجمن خیریه کوینکس دارد و به همین دلیل نقش مهمی در اجرتی برنامه‌های خیریه ایفا کرده است. این سازمان‌ها با بازدیدکردن از یتیم‌خانه‌های محلی، وسایل ضروری و ملزم کودکان یتیم خانه را فراهم کرده و از این طریق امید و روحیه بسیاری به آن‌ها می‌بخشند.

همچنین پخش بسته ‌های مراقبتی در میان این کودکان، یکی دیگر از اقدامات مهم این دو سازمان به‌ شمار می‌رود. برگزاری انواع رقص‌ ها، بازی‌ ها و انواع جشن شادی برای کودکان نیز در نظر گرفته می‌شود. این دو سازمان، تلاش بسیاری در راستای تحقق رویاهای کودکان و روبه‌روشدن با چالش‌های زندگی، می‌کند و معتقد است کودکان فقیر، به حمایت و کمک بیشتری نیاز دارند. از این رو برای تجربه زندگی بهتر، نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

جمع‌ بندی

برابری و عدالت آموزشی نوعی هدف بلندمدت به‌ شمار می‌رود که می‌توان از منظر اجتماعی به آن دست پیدا کرد. انجمن کوینکس و سایر سازمان‌ های خیریه در جهت تحقق این هدف تلاش کرده و سعی می‌کنند بستری مناسب را برای تحصیل کودکان و نوجوانان فراهم آورند. این صرافی با تأسیس انجمن خیریه، توانسته کمک‌های گسترده ‌ای در زمینه معیشتی، آموزشی، فقرزدایی، مالی و... به جامعه و افراد کند و مهم‌ ترین هدف آن تجربه زندگی بهتر است.

همکاری انجمن کوینکس با سازمان‌های خیریه مختلف در سراسر جهان از طریق ترویج برنامه‌ های گوناگون خیریه، تأمین مالی با هدف پایداری مشارکت عمومی و صمیمانه، یکی دیگر از اقدامات مفید این انجمن در راستای کاهش فقرزدایی در سراسر جهان است.


با خیریه کوینکس دنیا مکان بهتری است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم