معرفی یک بیلبورد تبلیغاتی رایگان و قابل حمل


معرفی یک بیلبورد تبلیغاتی رایگان و قابل حمل

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند برای تبلیغ نام تجاری و برند شما مناسب باشد. همچنین، به‌عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت، این بیلبوردهای تبلیغاتی و قابل حمل...

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند برای تبلیغ نام تجاری و برند شما مناسب باشد. همچنین، به‌عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت، این بیلبوردهای تبلیغاتی و قابل حمل می‌توانند انتخاب خوبی باشند. خیلی از شرکت‌ها برای تبلیغات برند خود از سررسیدها، لیوان‌ها و خودکارهایی استفاده می‌کنند که نام تجاری آن‌ها بر روی این لوازم حک شده است؛ اما مشکل بزرگ این ابزارهای تبلیغاتی این است که استفاده محدودی دارند و نمی‌توان تبلیغات گسترده‌ای انجام داد؛ در‌حالی‌که آفتابگیر خودرو قابل حمل است و این راهی برای گسترش نام و برند تجاری شما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم در مورد آفتابگیر‌های تبلیغاتی، مزایای استفاده از آن ها توضیحاتی را ارائه دهیم.

آفتابگیر خودرو؛ قابل حمل، اما رایگان

به‌عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی ارزان‌ قیمت و قابل حمل، آفتابگیر خودرو بهترین گزینه هستند. این بیلبوردهای شهری و متحرک را همه می‌شناسیم و قطعا با آفتابگیرهای تبلیغاتی در سطح شهر مواجه شده‌ایم. درحقیقت، وقتی از این شیوه تبلیغاتی استفاده می‌شود، بدون آنکه خودتان تلاشی برای پخش و نمایش بیلبورد در سطح شهر کرده باشید، تبلیغات شما توسط افرادی که آفتابگیرها را در ماشین خود نصب کرده‌اند، به نمایش گذاشته خواهد شد.

آب‌ و‌ هوای اقلیمی اکثر شهرهای کشور نیز به این صورت است که امکان استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در بسیاری از روزها وجود دارد و ازآنجاکه یکی از روش‌های تبلیغات محیطی به‌شمار می‌رود، بسیار همه‌گیر است. نکته قابل توجه دیگر این است که قیمت آفتابگیر ماشین نسبت‌به دیگر هدایای تبلیغاتی بسیار ارزان‌تر است و شما می‌توانید انواع طرح‌ها و نوشته‌ها را برای چاپ، سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید؛ تمام این دلایل در کنار هم سبب شده‌اند که به یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی پرکاربرد، ارزان و قابل حمل در سرتاسر شهر تبدیل شوند.

مزایای استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی خودرو به‌ عنوان بیلبوردهای تبلیغاتی

همان‌طورکه در بالا ذکر شد، آفتابگیر تبلیغاتی خودرو تنها وظیفه ممانعت از ورود نور خورشید به داخل ماشین را برعهده ندارد، بلکه می‌تواند به‌عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی قابل حمل و ارزان، روشی موثر برای نمایش محصولات یا برند شما در سطح شهر باشد. زمانی‌که ماشین در جایی پارک است، قطعا افراد زیادی آن را خواهند دید؛ بنابراین، اگر بخواهیم اشاره‌ای به مزایای کلیدی آفتابگیر خودرو داشته باشیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • کاربردی بودن: تقریبا همه خانواده‌ها، حداقل یک خودرو دارند؛ بنابراین، می‌توانید این بیلبوردهای تبلیغاتی را به هرکسی که می‌خواهید هدیه دهید. فرض کنید که تنها 100 آفتابگیر ماشین دارید که می‌توانید به 100 نفر ارائه دهید؛ دراین‌حالت، تبلیغات شما توسط 100 نفر به‌صورت کاملا رایگان در سطح شهر و حتی کشور پخش خواهد شد. به‌علاوه، آفتابگیرها کاربردی هستند و همین امر باعث می‌شود تا مدت‌زمان زیادی نزد مشتریان باقی بمانند.
  • قیمت مناسب: آفتابگیر تبلیغاتی ماشین نسبت‌به بسیاری از روش‌های تبلیغاتی امروزی، کم هزینه‌تر است. برای طراحی، نصب و اجرای یک متر بنر، باید هزینه بالایی بپردازید و حتی مجوزهای لازم را دریافت کنید؛ درصورتی‌که، این بیلبوردهای تبلیغاتی سیار و قابل حمل، نه نیازی به مجوز دارند و نه هزینه بالای نصب و طراحی.
  • تنوع در رنگ و طرح پارچه: هنگام سفارش چاپ برند موردنظرتان روی آفتابگیرها می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خود، از رنگ‌های متنوع و طرح‌های جذاب و زیبا استفاده کنید. علاوه‌بر این، می‌توانید با کمک گرافیست‌ها، طرح‌های جذاب‌تر و تأثیرگذارتری را برای آفتابگیر تبلیغاتی طراحی کنید.

قیمت آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین علی‌رغم اینکه به‌عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی ارزان و قابل حمل شناخته می‌شود، باتوجه‌به نوع و جنس پارچه، کیفیت چاپ و... می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. معمولا آفتابگیرهای ارزان قیمت از جنس پلاستیک یا مواد شمعی هستند که ضخامت آن‌ها حدود 3 میلی متر است و البته، مقاومت خوبی در برابر نور خورشید دارند.

معرفی یک بیلبورد تبلیغاتی رایگان و قابل حمل

مزایای جنس شمعی آفتابگیرها این است که علاوه‌بر آب‌و‌هوای آفتابی، در هر شرایطی می‌توانند از شیشه محافظت کنند و محافظ خوبی برای داخل ماشین باشند. همچنین، فنر به‌کاررفته در این آفتابگیرها باعث می‌شود که به‌راحتی روی شیشه ماشین قابل نصب باشند.

در تولید این بیلبوردهای متحرک و ارزان، از رنگ‌های مختلفی نظیر قرمز، طوسی، مشکی، صورتی و نارنجی استفاده می‌شود که می‌تواند قیمت آفتابگیر تبلیغاتی را تحت‌تأثیر خود قرار دهد. شما می‌توانید رنگ این بیلبوردها را متناسب با نوع و لوگوی کسب‌و‌کارتان انتخاب کنید. همچنین، چاپ رنگی نیز بر روی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین قابل اجراست که اگر از چاپ سیلک استفاده شود، حتی می‌تواند مقاومت و کیفیت آن‌ها را افزایش دهد.

چه اطلاعاتی روی آفتابگیرهای تبلیغاتی خودرو چاپ می‌شوند؟

اگر به‌دنبال طراحی و اجرای یک بیلبورد تبلیغاتی تأثیرگذار بر ذهن مخاطبان خود هستید، دقت داشته باشید که تمامی اطلاعات درج‌شده بر روی آفتابگیرهای خودرو حائز اهمیت هستند. تبلیغات درج‌شده روی آفتابگیر باید به گونه‌ای باشد که از فاصله 8 الی 10 متری برای افرادی که از کنار ماشین رد می‌شوند، قابل رویت باشد؛ به‌همین‌خاطر، توصیه می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان از فونت‌های ریز و ناخوانا برای تبلیغات برند خود استفاده نکنید.

همچنین، درج اطلاعات تماس، نام برند، لوگو و اشاره‌ای مختصر به نوع کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهید، از مهم‌ترین اطلاعاتی هستند که باید روی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین چاپ شوند. درج تمامی این اطلاعات به‌همراه طراحی تمیز و استاندارد و منظم، باعث می‌شود که بیلبورد تبلیغاتی شما برای معرفی کسب‌وکارتان به‌خوبی عمل کند.

معرفی یک بیلبورد تبلیغاتی رایگان و قابل حمل

کلام پایانی

چنانچه تمایل به سفارش چاپ تبلیغات بر روی آفتابگیر ماشین را دارید، برای اینکه تبلیغاتی خوب و موثر داشته باشید، به اطلاعاتی دقیق درباره نوع و ابعاد و رنگ و طرح محصول، جنس آفتابگیر، کیفیت چاپ و فنرهای آن نیاز داریم تا بتوانیم مطابق با سلیقه شما و نیاز کسب‌وکارتان، بیلبوردی تأثیرگذار و مناسب طراحی کنیم. برای سفارش آفتابگیر تبلیغاتی ماشین می‌توانید به فروشگاه تولید آفتابگیر ما مراجعه کنید تا از مزایای یک بیلبورد تبلیغاتی ارزان قیمت و درعین‌حال قابل حمل و باکیفیت بهره‌مند شوید.


معرفی یک بیلبورد تبلیغاتی رایگان و قابل حمل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن