67 درصد تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خوزستان به‌صورت آنلاین پرداخت شد


مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان گفت: بانک در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۱هزار فقره وام قرض‌الحسنه به‌صورت حضوری و بیش از ۶۳هزار فقره وام قرض‌الحسنه به‌صورت غیرحضوری و آنلاین به شهروندان خوزستان پرداخت کرده است. به گزارش پایگاه...

67 درصد تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خوزستان به‌صورت آنلاین پرداخت شد

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان گفت: بانک در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۱هزار فقره وام قرض‌الحسنه به‌صورت حضوری و بیش از ۶۳هزار فقره وام قرض‌الحسنه به‌صورت غیرحضوری و آنلاین به شهروندان خوزستان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان، با اشاره به اقبال بانک در بین افراد جامعه بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ به لطف خدا و همراهی مشتریان گرامی و تلاش کارکنان، بانک در استان خوزستان بیش از ۳۱هزار فقره وام قرض‌الحسنه به‌صورت حضوری و بیش از ۶۳هزار فقره وام قرض‌الحسنه به‌صورت غیرحضوری و آنلاین در مجموع به تعداد بیش از ۹۴هزار فقره وام و به ارزش ۷۷ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی افزود: در عین بالا بودن وام‌های پرداختی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان با نسبت مطالبات به مصارف ۰.۲۴ (بیست و چهار صدم) درصد جزو ایده‌آل‌ترین‌های شبکه بانکی در شاخص مذکور به شمار می‌رود.

سخنور گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان دارای ۲۴ شعبه و سه باجه است و در راستای توسعه و افزایش ارائه خدمات قرض‌الحسنه، با موافقت هیأت مدیره محترم بانک مجوز تأسیس یک شعبه جدید در شهرستان امیدیه دریافت شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر سهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از نقدینگی استان حدود ۳.۵ (سه و نیم) درصد است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون با توجه به نگاه ویژه مردم فخیم خوزستان به فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه، موفق به افزایش ۸۰ درصدی منابع به میزان ۴۸هزار میلیارد ریال نسبت به پایان سال گذشته شده تا منابع در استان از ۱۰۰هزار میلیارد ریال (۱۰ همت) عبور کند.

سخنور افزود: نسبت منابع استان خوزستان نسبت به کل منابع بانک، از ۳ درصد در پایان سال گذشته به بیش از ۴ درصد رسیده و سرانه منابع به شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان بیش از ۴۵۰۰ میلیارد ریال است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان خاطرنشان ساخت: با همتی که کارکنان بانک داشتند و نیز تعاملات بسیار خوبی که با ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی و غیرصنعتی استان برقرار شد، در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰هزار مشتری جدید به جمع مشتریان بانک در استان پیوستند.

نگار کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم