مرد تبریزی در اقدامی هولناک پدرش را کشت / رهایی پدر 2 دختربچه از چوبه دار + جزییات


 مرد تبریزی در اقدامی هولناک پدرش را کشت / رهایی پدر 2 دختربچه از چوبه دار + جزییات

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا در تبریز، چندی پیش بود که مجتبی جمالی، بازپرس جنایی تبریز با یک پرونده پیچیده جنایی روبرو شد؛ پرونده ای که درآن مرد 50 ساله ای به طور مرموزی به قتل رسیده و متهم...

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا در تبریز، چندی پیش بود که مجتبی جمالی، بازپرس جنایی تبریز با یک پرونده پیچیده جنایی روبرو شد؛ پرونده ای که درآن مرد 50 ساله ای به طور مرموزی به قتل رسیده و متهم هیچ اثری از خود در صحنه جنایت به جا نگذاشته بود؛ اما با این وجود بازپرس با شگردهای خاصی شروع به حل این معمای پیچیده جنایی کرد و در نهایت موفق به شناسایی متهم پرونده شد، متهمی که همان پسر مقتول بود و در اقدامی هولناک پدرش را به قتل رسانده و برای اینکه ردی از خود در صحنه جنایت باقی نگذارد به گونه ای صحنه سازی کرده بود که انگار قاتل فردی دیگر از آشناهای آن هاست.

بازپرس بعد از حل این معمای پیچیده جنایی، بلافاصله دستور بازداشت متهم را به کارآگاهان صادر کرد و خیلی زود متهم جوان دستگیر و در اختیار بازپرس قرار گرفت.

متهم وقتی مقابل بازپرس نشست و با مستندات وی روبرو شد، لب به اعتراف قتل پدرش کرد و گفت: بر سر اختلافی که با پدرم داشتم، آنقدر عصبانی شدم که نتوانستم بر این عصبانیت خود غلبه کنم و پدرم را به قتل رساندم، از ترس لو رفتن ماجرا طوری صحنه سازی نمودم که این حادثه تلخ بر گردن فرد دیگری بیفتد و پای من وسط نباشد؛ اصلا فکرش را هم نمی کردم شناسایی شوم و الان به شدت پشیمان هستم.

بازپرس بعد از دعوت اولیای دم مقتول و شنیدن صحبت های آنان، اولیای دم رضایت خود را اعلام کردند و از شکایت صرف نظر کردند و متهم جوان که خود نیز پدر 2 دختر می باشد از حکم قصاص که انتظارش را می کشید رهایی یافت و پرونده برای صدور حکم از نظر جنبه عمومی به دادگاه کیفری ارجاع داده شد.

فاطمه قلی پور گنجه لو


 مرد تبریزی در اقدامی هولناک پدرش را کشت / رهایی پدر 2 دختربچه از چوبه دار + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!