آپدیت One UI 6.1 سامسونگ از فردا منتشر می‌شود؛ Galaxy AI در انتظار پرچمداران


آپدیت One UI 6.1 سامسونگ از فردا منتشر می‌شود؛ Galaxy AI در انتظار پرچمداران

اگر از دستگاه‌های گلکسی پرچم‌دار 2023 استفاده می‌کنید و احساس می‌کنید از هوش مصنوعی که کاربران گلکسی اس 24 دارند دور مانده‌اید، نگران نباشید! از فردا بروزرسانی One UI 6.1 با انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی منتشر می‌شود. سامسونگ گلکسی S23،...

اگر از دستگاه‌های گلکسی پرچم‌دار 2023 استفاده می‌کنید و احساس می‌کنید از هوش مصنوعی که کاربران گلکسی اس 24 دارند دور مانده‌اید، نگران نباشید! از فردا بروزرسانی One UI 6.1 با انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی منتشر می‌شود.

سامسونگ گلکسی S23، S23+،S23 Ultra و S23 FE و همچنین Galaxy Z Flip5 و Z Fold5 تاشو فردا آپدیت One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد که ویژگی‌های جدید Galaxy AI را برای تمامی این پرچمدارها فعال می‌کند. البته باید گفت که این بروزرسانی در ابتدا برای ایالات متحده عرضه شده و سپس در سایر مناطق منتشر می‌شود.

برای تبلت‌ها، نسخه‌های وای‌فای گلکسی تب اس 9، تب اس 9 پلاس و تب اس 9 اولترا نیز از فردا آپدیت One UI 6.1 دریافت خواهد شد. در حالی که نسخه‌های مجهز به 5G این بروزرسانی را در ماه آینده دریافت خواهند کرد. با این حال، تبلتTab S9 FE در این لیست کنار گذاشته شده است.

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ از فردا منتشر می‌شود؛ Galaxy AI در انتظار پرچمداران

ویژگی‌های در دسترس با آپدیت One UI 6.1 سامسونگ عبارتند از:

  • قابلیت Circle to Search با گوگل: ویژگی شبیه به گوگل لنز اما با دسترسی آسان‌تر.
  • Live Translate: ترجمه صوتی دو طرفه در لحظه برای تماس‌های تلفنی (با زیرنویس‌های زنده اختیاری).
  • Generative Edit: تغییر اندازه و حذف اشیا و پر کردن پس زمینه بدون نیاز به مهارت فتوشاپ.
  • Chat Assist: این ویژگی برای صفحه کلید سامسونگ است. ترجمه، مشاوره در مورد سبک نوشتن و اصلاحات املایی و دستور زبان را ارائه می‌دهد.

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ از فردا منتشر می‌شود؛ Galaxy AI در انتظار پرچمداران

علاوه بر این، ویژگی‌هایEdit Suggestion و Instant Slow-Mo نیز ذکر شده‌اند که شاید برای برخی مناطق در دسترس قرار گیرند. همین امر در مورد Note Assist (خلاصه و ترجمه خودکار یادداشت‌ها) و Transcribe Assist (تبدیل صداهای ضبط شده به متن) هم صدق می‌کند.

توجه داشته باشید که استفاده از این ویژگی‌ها فقط تا پایان سال 2025 رایگان است و مشخص نیست پس از آن چقدر هزینه خواهند داشت؛ پاسخ رسمی سامسونگ در این خصوص نیز مبهم بوده است. همچنین، همه این ویژگی‌ها بجز Chat Assist مبتنی بر خدمات ابری هستند؛ بنابراین برای استفاده از آن‌ها به اتصال اینترنت نیاز دارید.

سامسونگ همچنین ظاهراً در حال کار بر روی انتقال قابلیت‌های Galaxy AI به سری S22 است، اما مشخص نیست که آیا و چه زمانی آن را منتشر خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلوع خدا