مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس


مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس

ورزش سه: دو ملی‌پوش ایرانی پرسپولیس دیرتر از سایرین به تمرینات سال جدید سرخ‌ها اضافه می‌شوند. بلافاصله پس از انجام آخرین بازی لیگ برتر در سال ۱۴۰۲، کادرفنی تیم ملی لیست جدید ایران برای فیفادی فروردین ماه را منتشر کردند. در این لیست مهدی...

مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس

ورزش سه: دو ملی‌پوش ایرانی پرسپولیس دیرتر از سایرین به تمرینات سال جدید سرخ‌ها اضافه می‌شوند.

بلافاصله پس از انجام آخرین بازی لیگ برتر در سال ۱۴۰۲، کادرفنی تیم ملی لیست جدید ایران برای فیفادی فروردین ماه را منتشر کردند.

در این لیست مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس حضور داشتند و دعوتشان به تیم ملی سبب شد آن‌ها فرصتی برای استراحت در تعطیلات نوروز نداشته باشند و سال نو را در اردو تحویل کردند.

البته مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی از جو بازی‌های ملی دور شد و از امروز پس از بهبودی، به تمرینات سرخ‌ها اضافه شد، اما کنعانی و بیرانوند کمی دیرتر به تمرینات اضافه خواهند شد.

با اعلام پرسپولیس، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند با توجه به این که در بازی‌های تیم ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

حال باید دید تیم پرسپولیس از چه زمانی با همه نفرات خود آماده ادامه بازی‌های حساس لیگ می‌شود. پرسپولیس علاوه بر این نفرات سه ملی پوش خارجی نیز دارد که هنوز به تمرینات بازنگشته‌اند.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم